onsdag den 25. marts 2015

Danskopgave-Onsdag den 25 marts 2015.






Det er et virkelig godt billede af pinkey.


Den trøje jeg fik købt i H&M i går var denne fine røde trøje.





Jeg er begyndt at vågne ca 5-10 minutter før mit vækkeur..det er lidt trælst:D







































Ida skulle i skole idag, for nu er de færdig med deres opgave.

Vi danser til denne sang til zumba, så hver gang den kommer på min spotify, så sidder jeg og danser sangen inde i hovedet.







Sønderborg. 














Og friiiii:)









 Bussen  kom 55 over, så jeg kunne lige nå og gå på wc i borgen inden.






Så gik jeg hen til bussen.


Jeg elsker metroxpress-avisen, den er så hyggelig.


Og så gik jeg hjem.





















Jeg ville lukke hestene ud, men min farmor havde lige givet dem mad, så de skulle lige spise op først.
















Hun ville så gerne ind i stuen, hahaha:D


Jeg satte mig til at lave min dansk-opgave.
Den skal afleveres på fredag. 












Sammen med prudst.





Jeg sys det er så irriterende at vi ikke får papir hvor de tekster vi skal analysere står på,,det er ikke nemt på ipad, da man så hele tiden skal skifte imellem at se opgaven og det dokument man skal skrive i, det gør en lidt tosset..

Så jeg fik det printet ud.

Vuc prøver jo på at være en papirløs skole..men det er ikke helt nemt for mig, da jeg er til papir og blyant.











Så kunne de komme ud, da de havde spist færdigt.























Jeg lavede videre på dansk.






Jeg sad og hørte noget afslappet musik på spotify, da jeg kunne mærke at jeg var lidt stresset..jeg havde brug for en gåtur, men jeg følte mig en anelse presset til danskopgaven..jeg er en meget pligtopfyldende person, så hvis man beder mig om noget, så kan man være sikker på at jeg gør det så godt eg kan.

















Jeg var ret slik-trængende på det tidspunkt, så min mor og far havde heldigvis chokolade, som vi fik til kaffe.

Årrh, jeg savner den serie, der hedder the tribe,.den er fra 1999, der var jeg 5 år, og jeg kan huske at jeg sad og fulgte med i den, fordi jeg elskede at se den..jeg kunne vidst ikke læse dengang eller forstå engelsk, men jeg elskede bare at sidde og se på lysbillederne, så det fandt jeg interessant.
Dens stoppede i 2003, der gik jeg i 3 klasse, og der kunne jeg godt læse.
Men jeg husker at komme hjem fra skole, og se den.

Så gad jeg godt nok ikke mere dansk-opgave.
Jeg satte mig til at se live fra tarmen: hvor meget tør du vide om dig selv.
Med emil thorup og thomas skov.


Jeg elsker emil og thomas sammen, de er så søde og skøre. 




Nyeste familiemedlem..far har fået en ny stol, i julegave, men den var udsolgt, dengang min mor bestilte den, så den er først blevet bragt til vores hus nu..man sidder skidegodt i den.







 Jeg fodrede kattene.



Lukkede de kære små ind.









Så videre på live fra tarmen.




Mor lavede en rigtig god aftensmad idag.

Lavede en madpakke.


Klædte om til zumba. 























Far kørte os til zumba. 









Nu venter der et dejligt bad, og så i seng :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar