søndag den 15. marts 2015

Prudst med pandehår-Søndag den 15 marts 2015.




 Jeg fandt de manglende billeder fra igår, så de kommer her...
Fra da jeg var lidt udenfor..











Aftensmaden. 



 Ida og Alice var igang med at tage billeder af hinanden..haha, og mig..
 Imens jeg lavede blog.
 Mig, Ida, Alice og far tog et smut til Bilka.




















 Vi ville have noget slik, haha..typisk os.









Og  nu til denne dag.

Prudst ville ind igen, så det kom hun.




 Vi fik søndags morgenbord.














Jeg lukkede hestene ud.


















 De er så voldsomme når de kommer ud, og løber rundt som gale.










 Man skulle tro de gik amok, haha :)







 Jeg tog et bad.

















 Læste avisen.








 Irriterede prudst, og manglede seriøst noget at lave..














 Vi (mig, Ida, Alice, og far) tog på markvandring for at se på marken, og se om hveden kom op, eller ikke kom op.
Det så fint ud.


















Og så fandt jeg lige en papegøje:)















 Fodrede kattene.









Og gik mig en tur.









































 Det var ret koldt..:)







Jeg så derefter youtube. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar