lørdag den 28. marts 2015

American beauty i engelsk-Fredag den 27 marts 2015.




 Lige 3 minutter før mit vækkeur ringede kom Stribe, og ville ind ad mit vindue.




Jeg ville bare gerne sove så længe som muligt.
Men hun bed mig håret, og slikkede mig i hovedet og lagde sig ovenpå mit hovede..
lavede smaskelyde, og lod mig ikke sove, hahahaha:) 








Men jeg lp bare og grinede, og prøvede på at sove de sidste minutter. 











































 Sønderborg.


















 Vi så american beauty i engelsk, og derfor fik vi ca 20 minutter før fri.

 Jeg gik derfor op mod Idas skole, da hun fik fri da jeg fik fri.















Vi ville ind i slikplaneten.





 Og så tog vi bussen hjem.














 Det er ret at jeg er hjemme på det samme tidspunkt hver dag, men det er jo også klart, når jeg tager den samme bus.


Jeg lukkede hestene ud. 




















 Prudst sad oppe på cykelskuret og hyggede sig.










 Hun syntes det var bedre at sidde på mig.

Citybois, har jo udgivet deres første sang, og den hørte jeg lige.
Den er faktisk rigtig god.



Mig, Ida og far så noget med colombus i tvét.





 Jeg havde det lidt dårligt, og var mega træt, så jeg tog mig en slapper.


 Fodrede kattene.



Lukkede hestene ind. 












Jeg vade virkelig brug for at komme ud i den friske luft, eller bare at gå en dejlig tur. 



 Så jeg gik en tur og hørte citybois.



 Jeg gik en tur på marken.






































 Jeg havde virkelig lyst til at gå i bare tæer i vandpytten, men det må vente til det bliver sommer og varmere.



















Så var der xfactor og hygge med familien. 

 Og slik i massevis.























 Emilie vandt,  xfactor.
Jeg sys hun er en fantastisk sanger, så det havde hun altså fortjent.






 Mig, Ida og Alice faldt i søvn på sofaen og vågnede kl 02:00 og gik i seng.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar