onsdag den 18. marts 2015

Knækkede opladeren-Onsdag den 18 marts 2015.

Yep, så igår kom jeg til at knække min oplader til min iphone 4s...ikke så godt, og jeg havde kun 1 % strøm på...


 Så jeg kunne ikke oplade min mobil...nå, men jeg nåede da at give besked på snapchat.
 Min far vækkede mig og Ida her til morges.
Vi kom i skole,og det hele gik fint..det var en stor lettelse, ikke at have mobilen hele tiden.
Men vi fik fri kl 10:30,så efter skole gik mig og en fra klassen lige ind i tigeren og fik købt en ny oplader til mig...Så kl 11:10, kunne jeg endelig få opladet min mobil.
 Lyserød oplader,,hvor sejt. og på med power banken, så jeg kunne få ladet den op.

 Vi skiltes og jeg gik en tur på stranden, da jeg skulle vente på en ven.




 Jeg gik ned mod stranden.




























































 Jeg mødtes med min ven, vi gik rundt og snakkede lidt, og gik hen mod min søsters skole, indtil hans bus kom, og mig og Idas bus kom, så tog vi hjem, og gik ind i rema 1000.






 Og så gik vi hjemad.
 Vi var hjemme ved 14:49.
 Jeg fik købt en mega sej mælk..jeg købte den faktisk bare fordi at den havde en sej hank.

 En grape-frugt, der smagte forfærdeligt.
 Og en mega sej grønsag, der smager mega godt.

 Et par renseklude til aftens-ansigts-rensning.
De kostede kun 9 kr.
 Den nye oplader virker helt fin.




  






 Jeg lukkede hestene ud.





























 Jeg skulle op og hente min goodiebox.







Så jeg gik op på brugsen. 




























 Og så var det bare hjemad igen.





























Jeg elsker når prudst sidder på den måde, hvor hun løfter sin pote. 






 Fodrede kattene.



 Sad og så lidt youtube.
















Smurte madpakke.


 Klædte om til idrætstøj.











 Fra kørte mig til zumba, men Ida havde en stor opgave at lave, så hun tog ikke med idag.
 Og så var zumba færdigt ved 21:00-tiden.



 Jeg har bare gået rundt med min mors mobil i lommen i ca 3 timer, hahaha, og jeg havde bare totalt glemt det...

Vil nu tage et dejligt varmt bad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar