tirsdag den 24. marts 2015

Fandt neglelakken-Mandag den 23 marts 2015.







 Hahaha, sad og så tv sammen med prudst i går aftes, og hun lå sig på en mega nuttet måde.













Næste morgen.




































 Ida har noget rapport, så hendes klasse skulle ikke i skole idag, så jeg skulle gå alene op til bussen.











Sønderborg. 








 Vi fik fri 13:35.



 Jeg skulle lige på biblioteket med en film.

Der er altid så hyggeligt på biblioteket, der er en fantastisk stemning.




















 Og tog bussen hjem.















 Hjemme.


 Lukkede hestene ud.

Bruno er en voldelig hest.















 Jeg skar mine sidste jordbær.



 Og så tog jeg lige noget intenst dansk-opgave-skrivning.



 Klædte om til idrætstøj.











 Smurte madpakke.
 Fodrede kattene.



Jeg gik op til bussen, da jeg jo skulle til zumba. 


Kan i se den der sorte klump?
Det er en lille sød kat.
Jeg kender den ikke, men ligemeget hvilket dyr der begår sig tæt på en vej..så bliver jeg så sindsyg nervøs på både dyret og ejerens vejene...:)
















 Det var vandvittig koldt at vente på den bus.

 Inde i den dejlige varme bus.









 Og gåturen på vej mod zumba-stedet.






 Sad og ventede i omklædningen.

















 Efter zumba hentede min far mig.
Der er ikke zumba de næste 2 mandage, da der jo er påskeferie, de næste 2 mandage.
Det er lidt trist, da jeg jo elsker zumba.



 Hjemme, så der tog jeg mig et bad.









 uhh, jeg fandt den der neglelak fra goodieboxen, som jeg ikke kunne finde i weekenden.
Men er den ikke fin?.





 Jeg fik lige lidt på neglen.det er den øverste klat i skal kigge på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar