tirsdag den 24. marts 2015

Totalt kaos med mobilen-Tirsdag den 24 marts 2015.





























 Ej, jeg har selv optrådt  med gymnastik foran mange mennesker da jeg var mindre, i ca 8 år.
Ved at se det her i avisen, det samme sted, hvor jeg selv har optrådt, så kommer man virkelig til at savne det..)


Jeg elsker at drikke the i, honning-koppen, når der kun er en lille smule honning tilbage.
Jeg lavede verdens bedste the her til morges, virkelig, den var mega god.



 Io til bussen, Ida arbejder stadig på sin rapport, så de skulle heller ikke i skole idag.






 Sønderborg.













Vi fik fri 10 minutter senere, da min geografi-lærer lige ville snakke lidt mere, haha, men det var okay, da jeg ikke skulle nå bussen så hurtigt idag.
Jeg havde aftalt at gå med ind til noget lagersalg i sønderborg, med en fra klassen.


 Vi var også et smut i H&M.







 Og så tog vi hjemad.




















 Jeg sys det er ret irriterende når der går folk foran en, fordi at hvis man kommer til at gå hurtigere, og personen går langsommere, så kommer man automatisk til at gå lige bagved personen, og det kan godt blive ret pinligt, haha..





 Hjemme, ved hende her den dejlige steg..






 Min far havde et marcipanbrød med hjemme til os da vores bil havde været til syn, og den var gået igennem, så den kan køre i 2 år endnu, inden den skal til syn igen.




 Jeg lukkede Pinkey og Bruno ud.







 Hahaha, mega godt billede af Pinkey.











 Minnie var på opdagelse.











 Stribe.




 Vi var inviterede ind til kaffe hos farmor.








 Det var rigtig hyggeligt, og hun stiller altid en million kager frem, haha ;D

Jeg sad og kiggede på mine gamle youtube-videoer, haha, jeg griner så meget af dem.
Jeg vil mega gerne lave youtube-videoer igen, men min computer virker bare ikke så godt til at rediger på..så det kan jeg ikke.





























Og så skete det fantastiske..min mobil begyndte at tænde og slukke og tænde og slukke, og gad overhovedet ikke at oplade.
Jeg bliver så irriteret når min mobil ikke fungerer, for det betyder meget for mig at have et ur, så jeg altid kan se hvad tiden er...

Så jeg skrev lige en besked på snapchat..men den blev ikke sendt, da min mobil slukkede midt i det hele.


 Da min mobil lidt efter tændte igen, prøvede jeg med en ny besked på snapchat, men den slukkede igen, så den blev heller ikke sendt.


Jeg tog bussen til sønderborg ved 19:00-tiden for at få købt en ny oplader, for den oplader fra tigeren til 50 kr, er Ikke god...Ida var til guitar så vi kunne følges hjem, når hun var færdig. 



 Da Ida var færdig til guitar tog vi lige i føtex sammen, og købte den oplader.

 Og tog bussen hjem igen.
 Så vi var hjemme omkring 20.30.

Jeg fik opladet mobilen, og nu virker den igen.


 Den kostede 150 kr, så nu har den bare at virke.
Jeg er altid low on money sidst på måneden, så jeg har ikke råd til en mere, lige de sidste 5 dage her, til der er ny su.

Men denne her lover godt.


 Der var også en dims med, så man kan oplade den  bilen.

Det har været en meget stressende dag idag sys jeg, så det bliver meget dejligt at komme i seng..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar