søndag den 22. marts 2015

Brug for afslapning-Søndag den 22 marts 2015.



 Stod op kl 08:00 idag.



 Hvor hele familien fik søndags-morgenbord.



















Jeg slappede bare totalt af idag, det havde jeg virkelig brug for.
Bare at sidde alene for mig selv, og bare være min helt egen, og slappe af. 




 Bare sidde og se youtube-videoer.













Det har bare været en af de der dage, hvor man gerne vil være alene, og føle sig træt og afslappet..


 Jeg gik lidt udenfor i den friske luft.














 Hahaha, da jeg lukkede hestene ud, sad miss sweety i halmen og sov sov.













































 Hhahah, jeg selsker når de ruller sig.

 Nuuurh, da jeg var 2 år gammel lavede jeg dette håndtryk i muren.
Det samme gjorde Ida og Alice, deres er bare ved siden af mit.


 Jeg havde en meget lille hånd.
 Stribe rullede sig rundt og nød solen.










 Jeg havde jo købt jordbær igår, så dem ville jeg have.
 Jeg fik skåret et par stykker op, og hældt lidt sukker på, og så var de klar til at blive spist.


Prudst kom og joinede mig.



















 Lidt popcorn, perfekt til en dovne-dag.





 Alice havde bagt en brownie-kage.
 Som vi fik til kaffe.
 Med et glas mælk.







 Fodrede kattene.
 Lukkede hestene ind.





























 Jeg havde lyst til at gå en tur på marken, så det gjorde jeg.












































Hhahaha, jeg elsker når jeg går tur på  marken, da vi jo har mark ud til en vej, og næsten alle bilerne(altså menneskerne, der sidder inde i bilerne) de glor på en.













Og så døde min mobil, for strøm, oohhh, gaaard...

Nå, men da jeg kom hjem, lavede jeg dette indlæg, og nu vil jeg lave et goodiebox-indlæg:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar