tirsdag den 17. marts 2015

Låner 5 film-Tirsdag den 17 marts 2015.

 Afsted i skole.














 Jeg havde en fletning i på vej til skole, så jeg havde krøller i.


























 Friiii, da geografi var aflyst.

 Mig og en fra klassen tog på biblioteket, da jeg skulle aflevere en film.



 Og så skiltes vi og jeg tog med bussen hjem.



















 Jeg tog en A-bus, så den stoppede ikke ved de små busstoppesteder, den stoppede et andet sted, haha, heldigvis i min by, så jeg kunne godt finde hjem.






























































 Hjemme.




















 Lukkede hestene ud.






















































































Jeg elsker at dele min madpakke med prudst.


















 Jeg lavede geografi-lektier til i aften.
 Og fik afleveret.
 De film jeg fik lånt.t.
t


















 Jeg lukkede hestene ud.













 Fodrede kattene.
















 Smurte madpakke.
 Og satte mig til at se fristet.









 Vi modtog idag med posten en award for vores udlejning.
Da vi har en samlet score på 8,9 og jeg mener at det højeste er på 10.


 Jeg satte mig ind til kakkelovnen.
 Og så videre på fristet.








  



















































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar