torsdag den 26. marts 2015

Færdig med danskopgave-Torsdag den 26 marts 2015.








Her til morges kom Stribe ind ad vinduet, lige da jeg åbnede det.







































Hahaha, Ida gik over vejen her til morges, men jeg kunne ikke nå det, så vi gik og råbte til hinanden indtil der kom et fodgængeroverfelt. 







 Sønderborg.












Mig og en fra klassen var virkelig slik-sultne her da vi sad og lavede  en kemi-rapport, så vi smuttede lige i fakta og købte slik til 10 kr.

 Fri 13:40..:)
 Jeg tog bare lige hjem, for jeg ville have lavet den danskopgave færdig.


 Og gik hjem.







































 Årh, nej, prudst er begyndt at ligge sig ud til vejen i grøften igen..det gør hun hvert år, og jeg er såååå frygtelig bange for at der sker noget med hende..for hun skal over vejen...
















Hun elsker at ligge sig på min taske. 






 Jeg lukkede hestene ud.


















Hun sad der stadig. 





Hun sad der i en halv time. 



Og hoppede op på bordet,,og det må hun jo ikke :) hhaha. 












 Så skulle jeg igang med dansk.

Jeg sad også og så lidt på The tribe på youtube, jo er en mega god film, som jeg forklarede i indlægget for igår.


 Jeg elsker sangen.




 Jeg sys at ham her er sindsyg lækker, også dengang jeg var 10 år.
Hans navn er dwayne cameron..
 Jeg lavede et par æbleskiver.

 Dansk opgave in the making.









Jeg fik den lavet og afleveret. 




 Vi havde ikke mere træ, så jeg skulle ud og save noget.











 Men jeg prøvede på at gøre det hurtigt, for kl 19:00 kom der aftenshowet med citybois, og det ville jeg rigtig gerne se.







Færdig..jeg nåede det lige til kl 19:00. 










Nu er det smørre madpakke, og se paradise hotel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar