lørdag den 7. marts 2015

Rørende xfactor-Fredag den 6 marts 2015.























Årh, det var bare sådan en idiotmorgen idag...
Jeg kom 20 minutter senere op end jeg plejer..og jeg tager længere tid på badeværelset end Ida, så hun står op en halv time senere end mig.

06:00, jeg står op og vækker Ida.
06:30, Ida står op.
06:32 jeg er færdig på badeværelset.
06:57-07:00 vi går op til bussen, så ja, vi har teknisk set 50 minutter om morgenen, så det er ikke så lang tid, og jeg kan godt lide at være god tid.


Det var næsten ligesom fredag den 13 for mig.
Min glasdeo faldt ned på gulvet, og et skår knækkede af den, men væsken/fyldet faldt ikke ud af den heldigvis.... og så skar jeg mig på et af glasskårene,  så min finger blødte, og jeg måtte ud og finde en kost jeg kunne feje det op med.. årh, det var bare en stressende morgen.









Og så væltede jeg nærmest over min taske, og tabte mit knækbrød med ost på gulvet...RHRHRHAAA!!!. 

Så var jeg lidt pisst, og mega sulte, da jeg skulle skynde mig at spise morgenmad, jeg kunne jo ikke nå det på denne stressende morgen..


Sønderborg.








I skolen idag, havde jeg kun fået en gulerod at spise...
Fordi at da jeg tog en bid af mit rugbrød, så smagte det muggent, jeg tror det var for gammelt...Min mave rumlede derfor hele engelsktimen igennem..
Vi fik 10 minutter før fri i engelsk, og det plejer vi ikke, for engelsklæreren elsker at trække tiden ud, haha.

Mig og Ida ville gerne have taget bussen til gråsten for at kigge i genbrugsbutikker, men så ville vi først være derude ved 16:00-tiden og de lukker vidst kl 17:00, så vi ombestemte os, og tog i føtex istedet for.















Og tog bussen hjem.














Og mødte lille prudst.)
Nu er hun begyndt at sætte sig ud i roserne og sove igen.. 


Og Harald kom også.

Jeg lukkede hestene ud.












Tændte op.

Lavede en lækker smoothie.



På min skole skal vi vælge 2 slags oplæg som vi vil høre noget om, inden den 25 marts, så det sad jeg og læste lidt om.
Og skrev ned hvad jeg ville.







Lavede blog for igår.
Og hørte musik.



Fodrede kattene.


Lukkede de søde små ind.


 Jeg trængte til en gåtur, så jeg gik mig en tur.

















Jeg mødte Ida på turen, da hun ville løbe en tur, så vi løb lidt sammen. 

Men så skilledes vi, da hun egentlig var igang med at lave aftensmad, hun havde bare lige fået mor til at passe maden imens hun løb en tur, så hun skulle hurtig hjem igen..jeg gik dog en længere tur.



Jeg burde ikke gå udenfor om aftenen, i det her mørke, en fredag aften....dumme mig..:)













Så lavede jeg videre på bloggen.






Ida havde lavet kylling.
Efter aftensmaden så vi x factor.









Ohh...hvis i så xfactor i aftes, så ved i hvad der skete,

Det var så uretfærdigt at baraa og Tannaz kom i farezonen, de er jo pissegode begge to, og de er de bedste venner, og har fået et fantastisk venne-forhold sammen, og så skal de lige pludselig være konkurrenter...det sys jeg ikke godt om..

Men det er vildt at baraa en 15-16 årig ung knægt stiller sig op på en scene foran rigtig rigtig mange mennesker, imens han græder og er rigtig fortvivlet og såret..og så bare synger..det kunne jeg ikke have gjort..jeg ville dog heller ikke stille mig op i xfactor, jeg synger ikke så godt som ham..

Han har virkelig en stærk sjæl..

Jeg sad bare og pressede mine tårer til at blive inde i mit hovede, haha, men det var svært..

Jeg skrev også en fin kommentar til ham på instagram.







Jeg så det på mobilen bagefter igen, for jeg måtte bare set det igen..




Og så skrev jeg på Tannaz facebookside..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar