lørdag den 14. marts 2015

Fik dræbt juletræet-Lørdag den 14 marts 2015.

 Kl 07:00, ville prudst ind ad mit vindue.







 Og så faldt jeg bare i søvn igen.



 Og vågnede lidt senere, hvor jeg bar læste blade.





 Hun lå bare og snorkede.














 Jeg lå bare og læste og sov..og så stod jeg op ved 11:30-tiden.














 Gjorde mig lidt fin.





 Lukkede hestene ud.

















 Læste avisen.














Det jeg fik i lykkeposerne i glitter vises nu.


 Et hårspænde, jeg ærlig talt ikke synes så godt om, så den kommer jeg nok ikke til at bruge.

 Nogle meget fine øreringe, jeg kommer til at bruge.


 De havde kostet 40 kr.
 En nøglering af en art.










Har kostet 50 kr.


 Et hårbånd.
Det er pænt, men jeg vil ikke gå med det i offentligheden.

 Har kostet 130 kr.
 En rigtig fin halskæde, jeg kommer til at bruge.

 Har kostet 60 kr.
 En mærkelig tingest, som jeg tror er til at holde mobil og penge i, hvis man bader...

 Den har kostet 50 kr...den er meget svær at åbne, men måske får jeg den brugt, på ferier.
 Nogle øreringe med smileyer på..
Jeg ved ikke om jeg får dem brugt...det er ikke helt min stil, men så skal mit look være meget neutralt den dag.
 De har kostet 30 kr.
 Et rigtig fedt hårelastik, der kan bruges til en hestehale....den får jeg brugt.

 Har kostet 60 kr.
 En rigtig fin halskæde, jeg får brugt.




 Har kostet 130 kr.
 Et rigtig smukt hårelastik, som jeg får brugt.

 Har kostet 50 kr.
 Jeg fik nogle sorte handsker af disse slags, men jeg byttede med min veninde og fik de lyserøde istedet.
Dem får jeg brugt.

 De har kostet 80 kr.
 En lille håndtaske som jeg byttede med min veninde for et armbånd, tror jeg.



 Har kostet 60 kr.



 Jeg sad og kedede mig lidt i stuen, Alice var travlt optaget af sin computer.


 Så lavede jeg mine negle.










Ryddede op i køkkenet. 








 Jeg gik udenfor og hjalp far med at flytte en masse flamingoplader ind i vores lade.




 Jeg snakkede lidt med Harald.

















 Han savler ekstremt meget, når han bliver kælet med:D





 Jeg hørte lidt musik imens, jeg gik udenfor.


 Jeg gik igang med at dræbe vores juletræ, for det skal jo ikke bruges mere.

 Harald skider overalt.










 Færdiiiiiig.




 Jeg lagde mig ude på arken og kiggede på Pinkey og Bruno.













 Ida og Alice stenede for vildt, og ja, det var ret irriterende..









 Jeg gav kattene mad.


 Lukkede hestene ind.



 Og gik mig en tur, det var godt nok koldt.

















hmm...der må være sket en fejl..jeg kan ikke finde resten af billederne for denne dag??:O..hmm..men jeg kan fortælle at mig, Ida, Alice og far  ttog på Bilka efter aftensmaden:D
Nu er vi hjemme og vil se lidt tv sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar