søndag den 29. marts 2015

Onkels fødselsdag-Søndag den 29 marts 2015.






 Jeg læste lidt blade, da jeg vågnede.







 Og så stod jeg op.
 Jeg elsker at høre sangene fra xfactor.





 Så fik vi søndags morgenbord.



Jeg elsker min silke morgenkåbe. 
















Jeg tog mig et bad. 






Og havde en lille tøjkrise, men jeg fandt heldigvis ud af hvad jeg ville have på.























 Jeg kørte med far og farmor.
Ida og Alice kørte med mor.

 Jeg havde min bog med, som jeg læste i.



 Det gjorde ondt i benene at sidde i bilen i en time.
 Og så var vi på den restaurant hvor vi skulle holde min onkels fødselsdag.
 Vi spiste og hyggede os, så efter et par timer, gik vi lidt ud og trak noget frisk luft.



























 Efter mange hyggelige timer, og meget god mad tog vi hjem, ved 19:00-tiden.

 Mor var kørt et par timer før, da Alice skulle nå en færge tilbage til efterskolen.
Så mig, Ida, far og farmor kørte hjem i farmors bil.








































 Mig og Ida var så trætte, så vi sad og hørte musik på vejen hjem.









 Årh, jeg elsker babyer, de er så søde..




 Vi var hjemme kl 20:00.




 Jeg havde forresten dette her på.

























 Smurte madpakke.

 Prudst elsker mig.


 Jeg satte mig på køkkengulvet, og prudst ville sidde hos mig.

















Hhahah, jeg var vidst lidt træt.




 Nu er det blog, og så skal vi se en film, der kommer i tv, snart.

 Den hedder bad teacher.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar