lørdag den 21. marts 2015

Film i engelsk-Fredag den 20 marts 2015.















Yaaaay, idag nåede jeg at drikke hele min kop the.






Mig og Ida fik bagsædet..yaaay:)











 Sønderborg.








 Vi skulle bare skrive videre på vores dansk analyse-rapport idag.
 I frikvarteret der ved 10:00-tiden var der jo solformørkelse, så det skulle vi ud og se.

Jeg ville have taget et billede af det, men der kom en dum sky ind over det.


 I engelsk skulle vi se en film der varede hele timen, så det var bare lækkert.

Vi har om crime and violence, så filmen handlede om våben i Amerika, men jeg kan ikke huske hvad filmen hed.

Friiiii.




Og så gik jeg hen mod bussen.

Ventede på bussen.





 Oh, nooooo, den ene af de der film jeg har lånt på biblioteket skal afleveres inden mandag..oh, og jeg skal noget på lørdag, så der har jeg ikke tid..og søndag har de lukket...jeg må vel bare skynde mig at aflevere den på mandag efter skole.
 Og så gik jeg hjem.









Hjemme. 

 Lige da jeg kom hjem ville mor ud og handle og alle os 3 piger(mig, Ida, alice) ville gerne med, så vi kørte til Augustenborg.







Fakta i  Augustenborg skal snart lukke, det er ret trist, så de var vi lige inde..nok for sidste gang. 








 Næste stop brugsen, den lukker dog ikke, men ligger også kun 1 minut fra fakta.


















 Så kørte vi hjem.


Jeg lukkede hestene ud. 






































 Jeg gik mig en tur.











































































 Jeg synes pludselig at der lugtede af bål :)
















Så da jeg kom hjem, sad jeg og gloede på pinkey og bruno.




Jeg kom i tanke om at jeg skulle ringe til biblioteket og spørge om jeg ikke kunne aflevere filmen på mandag efter skole, da den jo skulle afleveres snart...men de var hele tiden optaget, og de lukkede kl 17:00.



 Jeg spiste et par mega nuttede kiks.





 Fodrede kattene.
 Lukkede hestene ind.







 Gik igang med at se den film, jeg skal aflevere på mandag efter skole.






 Den var pisse kedelig...













 Jeg så den sammen med prudst.










 Så jeg gad simpelthen ikke at se den mere, jeg så den ikke engang færdig, en det gad jeg heller ikke, den er meget kedelig..

Så vi så disney show istedet.

 Og xfactor.



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar