tirsdag den 10. marts 2015

Racercykel-Tirsdag den 10 marts 2015.














































 Dejligt at have tid til at drikke sin the, og spise morgenmad.




 Pillerne er silica(vedligeholder hår, hud og negle, og fiskeoliepiller(vitaminpiller)



 Jeg når aldrig at drikke min the færdig, da vi skal ud af døren så hurtig, for at nå en bus.





 Mødte lige Striben på vej ud af døren.










 venter i busskuret.





 Sønderborg.















 Årh, lige da jeg var nået hen til skolen, kom en af de sange jeg gerne ville høre, men det kunne jeg jo ikke..århgh!!:(

Nå. skidt, den kommer nok igen.



 Vi havde fri 10:30, da geografi var aflyst.





Og så gik jeg op til bussen. 



 Og ventede der.



 Inde i bussen.


 Og gik hjem.


























Jeg møder ret tit denne kat, sidde her.

Jeg er så bekymret for den, da der er vej lige ved siden af grøften, og tænk hvis den kommer til skade..så ville jeg dø!, selvom jeg ikke kender katten..

Jeg står næsten altid og glor på den, og siger noget i retningen af at den skal passe på bilerne, og så går jeg igen, hahah :D 










 Jeg lukkede hestene ud, så de kunne nyde det gode vejr.

 Og der løb de.


Der var en fasan der vandrede rundt. 



 Se hvor de kan.

























Prudst kan også.























 Så sidder hun der på min skoletaske.







 Stribeeee!!:)















Elsker når de tager en lur randomme steder. 















 

 Hun har bare så sindsyg skarpe klør, at det gør ondt når hun vil lege med mine fingre:)
 Hele slænget var ude og nyde vejret :D


Harald-fidusen. 













 Oh, klamt..


Hun står altid og venter i vindueskarmen, hun vil jo gerne ind.











 Mig og Prudst spiste min madpakke.
 Og så youtube.














 Og så sidder hun bare og stirrer på mig.

Og jeg griner bare ad hende.:)










 Jeg elsker William Flores, han er en eget god zumba-danser.




























Jeg fik mit cykeltøj på.
























 Og så tog jeg ud og cyklede lidt på min racercykel.







Jeg tager ikke billeder imens jeg cykler, det er for farligt..så derfor stopper jeg indimellem.









 Jeg har heller ikke høretelefoner i, det er også for farligt, så musikken bliver spolet højt op, og mobilen lagt i lommen.

Det er bare lidt akavet når man møder nogen.

































Da jeg kom hjem, var Prudst der..hun er der altid :-)













 Jeg sad og snakkede lidt med Prudst og nød den dejlige sol.



























































Derefter lå jeg mig på gulvet...Ja, det gør jeg tit.. 









 Så kunne jeg kigge langt op i næsen på prudst, haha, oh ma gaaaar.






Det var tid til at save noget træ igen igen. 
























Det skulle stables. 






 Færdig.

 Jeg fodrede kattene.













 Da jeg var igang med at lave en mad, så gloede hun også ret meget.

Hvor kreativ kan man være..
Banan på hotdogbrød.




Jeg lavede mine negle.






 Og lavede blog.



 Imens billederne loadede in, læste jeg lidt i min bog.
 Det er selvfølgelig ikke alle 265 billeder der kommer med, jeg sletter en del.

Jeg er bare Så træt i aften..jeg tror jeg vil gå i seng nu..kl er 20:50..men jeg skal også til koncert i morgen aften, med søstrene, og er først hjemme meget meget sent i nat, så jeg er sikkert dødtræt til fysik-kemi og biologi på torsdag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar