mandag den 30. marts 2015

Dårligt humør-Mandag den 30 marts 2015.

























































 Ida har jo påskeferie, så jeg skulle selv i skole.




































 Bussen plejer at komme ca 15-18 over, men bussen kom bare slet ikke..det er jo påskeferie..Heldigvis kom der en 23 over..men det var ikke skolebussen, for den kommer jo ikke i ferien..
 Jeg var mega bange for at komme for sent, og bussen kørte ekstremt langsomt.














Sønderborg. 

 Jeg kom dog heldigvis 5 minutter før timen startede.





Jeg har haft et virkelig dårligt humør hele dagen.. 
Jeg har bare følt at alle mennesker har været idioter idag...
Jeg har følt mig enormt frustreret idag..og ynkelig.




 Jeg var sindsyg glad for at få fri.








 Og gik hjem.




















 jeg kom hjem 14.22..og 14:30, kørte mig, Ida og mor til dyrlægen med prudst(bare rolig, det er ikke alvorligt)..
Det er fordi at hun går og er forkølet hele tiden og nyser osv..så hun skulle lige op og tjekkes.







Den der duft der  er oppe ved dyrlægen er bare så fantastisk.
Jeg har jo været i praktik på alsia dyrehospital i en uge( og de var så glade for mig at de lod mig komme så tit jeg ville i sommerferien, så jeg har tit været der)

De havde aldrig set en der var der i så lang tid.
Jeg mener at vi skulle være der til kl 14:30, men jeg var der til kl 19:00..haha, så meget elskede jeg at være der.


Det var virkelig fedt, og noget jeg aldrig vil glemme..:)














 Jeg kunne selvfølgelig ikke tage billeder inde ved selve konsultationen, så det blev ikke til noget.

Men hun fik en antibiotika-insprøjtning, og renset ører og loppekur.

Hun vejer lidt under 3 kg(huskatte skal veje 3-4 kg), så hun har en fin vægt.
Så kørte vi hjemad igen.
 Jeg sad lidt sammen med Harald og snakkede.



 Han ville gerne have lidt snack.












 Nuurh, lille prudst, hun var vidst glad for at komme hjem igen.















 Jeg sad lidt og surmulede i stuen..




 Fodrede kattene.
 Jeg skulle jo lige finde kattene først jo.









































 Jeg sad og så lidt dokumentar.
Verdens sundeste kost.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar