tirsdag den 17. marts 2015

Mountainbike igen-Mandag den 16 marts 2015.











































 Sønderborg.










 Vi skulle cykle på  mountainbike i idræt idag.
 Friiiiii.

 Jeg tog bussen hjem.


 Og gik hjem.








 Jeg havde lyst til at gå på marken, så det gjorde jeg.
















 Hjemme.

 Lukkede hestene ud.















































 Jeg satte mig til at se en film, der hedder an education.











 Fodrede kattene.















 Jeg gik op til bussen, da jeg jo skulle til zumba.

















 Jeg gik en anden vej, da jeg egentlig godt vidste at bussen ikke holdt ved busstationen, da der er vejarbejde...men jeg tog chanchen og gik hen på busstationen.






Men ja, jeg havde ret, den kom ikke hen til busstationen. 

















Så jeg gik hjem igen. 







 Min far ville gerne køre mig, så det gjorde han.
Jeg kom 10 minutter for tidligt, så jeg sad og ventede på at det begyndte.
































 Jeg gik i bad, men først noget musik.































Ingen kommentarer:

Send en kommentar