mandag den 9. marts 2015

Familiekaffe og sort ansigtsmaske-Søndag den 8 marts 2015.

Stod op kl og fik søndags morgenbord.














 Jeg må vidst heller få ryddet op, haha :)

















 Det var et rigtig dejligt vejr udenfor.





Skrev blog for igår.




Årh, jeg elsker den sang, jeg blev nødt til at høre den igen:)




Han er heller ikke grim:D


















 Var ude og nyde det gode vejr.






Jeg gik mig en tur.










Hahaha, prudst lå og sov med hovedet nede i blomsterne.








Så gik jeg ud på en dejlig gåtur.




























Men jeg blev nødt til at skynde mig, da vi skulle nå en færge kl 14:00.







Og så kørte mig, far, mor, Ida, farmor og jeg afsted til færgen.
Jeg sad i midten, og følte mig lidt klemt.



Jeg fik faktisk ikke brug for min bog.






















og så var vi på Ballebro badehotel.


Der er så utroligt smukt. 




Da vi havde spist en masse kage, og fået snakket med familie-medlemmerne, så gik mig og Ida en tur nede ved havnen, fordi vi var så mætte, og vi ville gerne lige ud og bevæge os.























Hvis jeg ikke skulle have fint tøj på, ville jeg helt klart have prøvet at løbe op ad denne skrænt..men måske er det for farligt?, who knows.



























Og så tog vi færgen hjem igen.
















































Jeg fodrede kattene.










Mig, Ida og prudst sad og hørte musik i stuen.





Mig, Ida og mor tog ud og handlede på netto.









Da vi kom hjem pakkede jeg varerne ud.

Lavede madpakke.

Hahaha, jeg skulle lige prøve en blackmask-prøve.

Oh, my lord, man var sort i hovedet.











Den skulle sidde på i 25-30 minutter.



Man kunne godt mærke at den arbejdede, den var også ret svær at få af, men ens ansigt blev ret blødt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar