torsdag den 19. marts 2015

Hahaha, skør kat-Torsdag den 19 marts 2015.


Nuurh, prudst var mega nuttet her til morgen. 










Jeg havde jo fletninger i igår aftes, så jeg havde fine krøller da jeg stod op, jeg lavede en knold, så min krøller ville holde indtil jeg kom hen til skolen.















 Afsted til skole.

 Sønderborg.

































Friiii. 


 Og så gik jeg hjemad.



 Altså hen til bussen, ikk..




 Jeg stod af i byen, da jeg ville ind og købe noget forkælelse til min familie, i form af hygge..bare fordi jeg elsker dem,, haha, hvor er jeg sentimental..





Brugsen. 

 Og så gik jeg hjemad.



Nuuurh, der lå en mega nuttet kat og solede sig på en trampolin. 
















 Når jeg møder en kat, så er jeg bare like"nuuuuuuurh, hvor er den søøøøød"..hahaha..men jeg burde lade være, da det ender med at de bare følger efter mig.






 Hjemme.

 Jeg mødte denne søde skid.






Mor havde bagt boller. 








 Hhaahha, da mor stod og lagde bollerne fint hen på bagepladen, så stod prudst og gloede på hende, hahaha.




 Jeg lukkede hestene ud.




































 Jeg satte mig til at lave lektier udenfor.
 Og åd et par boller.
 Kattene slappede af og havde det rart.



















Dejligt at spotify også virker udenfor, så man kan få noget musik.


Jeg fodrede kattene.

















Lukkede hestene ind.




Jeg så fristet.

Aftensmad.



Hhahahaha, pruuudst.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar