fredag den 6. marts 2015

På rema 1000-Torsdag den 5 marts 2015.


 Dejligt at man kan mærke at det bliver lysere, og varmere for hver dag der går nu.




 En smuk himmel:)










Sønderborg.







Min mobil er opladet til 100% hver morgen, men en bustur med musik i ørerne på 25 minutter, gør altså at strømmen ender på de 80-70 %..ret irriterende...:/ 










 Friiiii.

Så tog jeg hjem bagefter.




Min mor havde bedt mig om at købe noget aftensmad, så jeg skulle lige på rema.








Jeg er ikke så glad for når butikker begynder at flytte rundt på tingene, så bliver jeg bare enormt forvirret...haha..

Nå, da jeg havde købt tingene, gik jeg hjem.



Fkkofl...hader de her poser, de går bare i stykker, så hurtigt..









 Hjemme.


Jeg lukkede de små ud.





















HhHhshshsh, OMG, da mig og Ida var ude med prudst(kat) her i går aftes, så hørte jeg noget skramle nede i denne spand, og nysgerrig som jeg er, så kigger jeg ned i den, og i det samme springer der 5-6 mus ud af den, hahhahah, jeg fik verdens største chok, og skreg bare ...aaarrhh, årh, det var SÅ sjovt.Det havde jeg jo ikke regnet med.

Bare rolig, det er udei stalden, IKKE inde i vores hus....
Der er nemlig rugbrød i , til musene.

Nuurh, jeg skulle lige sige hej til musene.











Så gik jeg lidt rundt udenfor:)


Sammen med kattene.











Sad oppe i rendegraveren med minnie.

















Der er de smukkeste blomster ude ved vores pilerensningsanlæg.








Jeg tog lige på markvandring med minnie, og stribe.






















Vaskede kattenes madskåle.
Gav dem mad.

Og gik igang med aftensmaden.


Hun vil bare gerne være med:-D

Årh, jeg hader champignon, der ikke er skåret i butikkerne, fordi jeg er så banage for at jeg ikke får alt mudderet og jorden ud af dem..jeg skylder dem nok 3-4 gange, hver..hahha.





Kyllingefilet.


Ris.
Hvor hyggeligt.
Idag blev vi kun 3.
Da Alice bliver på sin efterskole i weekenden, og min far skulle ud og se på køer ved en kollega.













Lavede blog for igår.








Derefter så mig, mor og Ida noget om robotter i tv.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar