torsdag den 12. marts 2015

Soko koncert i århus-Onsdag den 11 marts 2015.










 Sad lidt og studerede nail art på youtube.

 Og så stod jeg op, og opladede mit kamera til i aften.













 Nåede heller ikke at drikke min the her til morgen.




 Blev nødt til at høre sangen på vej til skole.








Sønderborg. 





Vi så film i engelsk.


 Og havde fri 10:30.
 Mig og en fra klassen var lige i glitter, da jeg skulle have en power bank til min mobil(en strøm-ting til din mobil)..og der fik vi hver købt 2 lykkeposer for 100 kr.

Så vi sad og åbnede dem og byttede indholdet på en bænk i borgen, haha.

 Og så gik jeg til bussen.
 Med lykkeposen.


Og ventede på bussen.

Følte mig sej med de handsker jeg fik i lykkeposen. 

















 Der var ikke så mange med i bussen, men det var et godt vejr.












 Stod af i byen og gik hjem.












 De er ved at lægge nyt asfalt, det er faktisk meget hyggeligt.





















































Det var meget varmt at gå hjemad. 






 Jeg fik købt den der power bank for 150 fra glitter.





Den er ret sej.


 N skulle dem bare oplades, så den var klar til i aften.

 De ting jeg fik i lykkeposen vil jeg vise en anden dag.
 Da jeg gik hjemad, så jeg den der kat jeg altid ser på vej hjemad, og den gik ret tæt på vejen, og det kan jeg virkelig ikke lide, selvom jeg ikke kender dem..Jeg får det dårligt, af at se dyr gå ude ved en vej.

Så jeg gik ud for at finde den, og få den væk fra vejen.



 Med noget mad.




Men jeg kunne ikke finde den.











Så fik de andre katte maden.




 Jeg lavede et par sandwich til mig til turen.
Vi skulle selv lave vores egne til turen.

Ida og hendes veninde kom hjem.















 Jeg gik i bad.



 Og gjorde mig klar til koncerten.

Halskæden var faktisk fra lykkeposen.







Den kostede først 179 kr, og nu var den i en lykkepose for 50 kr.














 Ved 15:15-tiden kørte vi afsted til færgen.







 Så kom vi om bord.













Det tog 50 minutter, men der var hvem vil være millionær i tv, så det var vores underholdning. 








 Vi havde gulerødder med, til snacks, soom vi kunne spise på vejen derop.



 Så var vi oppe ved Alices efterskole, da vi skulle hente hende, så hun kunne komme med til koncerten også.




 Vi spiste sandwich inden vi kørte videre.





 Nu begyndte den lange tur til århus.



 Det var en meget lang tur..jeg sad og læste lidt, snakkede og gloede ud i luften.
ved 19:00-tiden var vi i århus.









 Man kunne godt mærke man var landet i storbyen da:)
Biler og mennesker overalt.








Jeg fik ikke taget så mange billeder, ups.)





 Jeg fik også taget et par videoer, men de kan ikke komme herind, de er for store til det..øv....

 Da koncerten var slut, kunne man få autografer, merchandise osv, hvor hun stod.:)

Vi fik købt det vi gerne med hende, og gik ud, men vi ville så gerne have et kram af hende, eller et billede, så vi gik ind igen og spurgte om vi ikke kunne få et kram..så sagde hun: of course you can..come lets make a grouphug.

Og så lavede vi et gruppekram med hende(mig, Ida, Alice og Idas veninde)..soko begyndte at synge" can you feel the love tonight", og så sang vi med, så vi stod og sang i et gruppekram med selveste soko, det var ret sejt.
:D
Hun er mega awesome:-)

Koncerten var slut omkring 22:50.
 Vi sad i bilen og spiste sandwich.

På vejen hjem sad vi alle og hørte soko, og sov.

Vores mor kørte.

Hun var dog taget i Aros med en veninde, der bor i århus, da vi var til koncerten.




 Så skulle min power bank i brug, og den lader bare mobilen op med det samme, dejligt.



 Jeg faldt i søvn til musik.
Vi var hjemme kl 01.00.



 Den batch jeg fik købt.

 Jeg lavede en hurtig madpakke til i morgen..jeg tog bare et par gulerødder og vindruer..

 Og så kunne jeg sove.
 Jeg regnede ud at jeg kunne sove i 4 en halv time, før jeg skulle op.
 Jeg skulle vække Alice og mor kl 04.50, da Alice skulle med en færge kl 05:00, for at være henne på hendes efterskole lidt i  08:00 igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar