søndag den 22. marts 2015

Marts goodiebox 2015.

 Glominerals jewl eye pencil.

Det er en eyeliner, i en rigtig fin brun farve, med lidt glimmer i.
Jeg synes den er rigtig pæn, og glæder mig til at prøve den.

Prisen for den er 150 kr.

 The body shop fuji green tea body butter.
Den er til kroppen, den efterlader din hus blød, og frisk.

Duften minder mig om noget, men jeg kan ikke komme på hvad.

Prisen for den fulde størrelse(som er 50 ml) er 50 kr.
Den på billedet er den fulde størrelse.






 Human+kind hand+elbow+foot cream.
Cremen er til albuerne, hænderne, og fødderne.

Jeg prøvede at smørre den på mine hænder, og mine hænder er så bløde lige nu.
Den er ikke ulækker og fedtet som normale cremer, den er faktisk rigtig god.
Duften er meget lækker, den dufter af aloe vera.

Prisen for den fulde størrelse(50 ml) er 50 kr.
Den på billedet er den fulde størrelse.

 Ikke tænk på alt det jeg har skrevet på min hånd..jeg skriver mere på mine hænder end på papir, hvis jeg skal huse noget vigtigt.

Appeal4 goodiebox neglelak.

Ja, okay, så da jeg fik goodieboxen, blev jeg exited over neglelakken som var i, da det var en fin metallic-neglelak, så jeg prøvede den på, og nu kan jeg ikke finde den igen..
Hhhs, typisk mig.

Men sidst i indlægget vil jeg smide et billede op af neglelakken, da jeg har søgt lidt på nettet efter den, så i også kunne se den.

Hvis jeg finder neglelakken, vil jeg smide den op på dagens indlæg.

Men prisen på neglelakken er 69 kr.


 Nivea creme smooth shower cream.

Det er en velduftende og blødgørende creme, der er dejlig at påføre efter et varmt bad.

Duften er rigtig rigtig god.

Prisen for den fulde størrelse(250 ml) er 22,95 kr.
Den på billedet er på 50 ml.

 Hahah, den lavede en lille bobbel.

 Baru dreamy chocolate hippo.

Ja, okay, så det chokolade har jeg spist.

Jeg tog faktisk et par billeder af den og indpakningen, men så har jeg kommet til at slette dem..ups..men nederst i indlægget er der et par billeder af chokoladen, da jeg har søgt lidt på nettet.

Prisen for 3 stk chokolader er 29 kr.
 Teapigs liquorice and peppermint.

Det er en urte-the, der smager af lakrids og pebemynte.

Prisen for 15 stk er 77 kr.

Her fik man et the-brev.







Temaet for marts goodiebox er daily darlings.


 Thebrevet så dåsan ud, da jeg besluttede mig for at prøve det.









Den smagte meget af lakrids, bladet med pebermynte.
Jeg er ikke så glad for pebermynte, så det var ikke min smag..men lakridsdelen var faktisk okay.
Smagen fyldte meget i munden på en....og smagen holdt i lang tid. 





På ens blog, fandt jeg neglelakken som jeg fik i goodieboxen.





 Man kan ikke se den så godt, men sådan så den ud.
 Chokoladen der var med i goodieboxen, så sådan her ud.







 Den smagte faktisk ret godt, der var en smag af chokolade, og en smag af noget andet slags chokolade indeni, men den var rigtig god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar