fredag den 13. marts 2015

4 timers søvn-Torsdag den 12 marts 2015.

 Vi skulle jo op kl 06:00, som vi plejer.

Jeg kunne havde fået omkring d 4 og en halv times søvn, det var ikke meget i forhold til det jeg plejer at få..

På vej i bussen sad jeg bare og overførte billeder fra dagens indlæg til min facebook, så jeg kunne få plads til de nye billeder til næste dags indlæg, da min mobil jo ikke kan tage flere billeder, når den i forvejen er propfyldt.




Og så ankom vi til busstationen. 





 Jeg hørte soko på vej til skole.
 Sønderborg.













Vi tager lige outfittet her, da jeg ikke kunne nå det derhjemme. 



















 Fri efter en dag med biologi og kemi/fysik..lidt hårdt, når man kun har sovet ca 4 timer.
 Jeg ventede på busstationen.









S
 Stod af i byen, da Ida også var stået af der, og gerne ville vente 10 minutter på at min bus kom.
 Så vi gik hjemad.
 Det er da hyggeligt når de ordner vej.








 Vi gik over græsplænen denne gang.















 Og satte os på vippen og vippede lidt.















 Vi lukkede hestene ud.



















 Jeg er verdens mærkeligste person, når det kommer til mad...hotdog-brød med pålægschokolade og banan.--det smager rigtig godt.

 Det var jo et dejligt vejr, så jeg satte mig udenfor og lavede lektier.























 Men det blev ret koldt til sidst, så jeg gik ind igen.
 Lukkede også lige hestene ind.











 Fodrede kattene.























Jeg havde sådan lyst til en løbetur, så jeg lavede mig en spontan løbetur. 








































Og så gik jeg ud på marken, og tog en lille markvandring. 









 Derefter lavede jeg lidt engelsk-lektier.
 Sammen med prudst.





 Hun ville virkelig gerne have min suppe.



En hat af sølvpapir.




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar