søndag den 8. marts 2015

Pandekager og sandwich-Lørdag den 7 marts 2015.


Stod op kl 09:00. 

 Ida var iganng med at lave pandekag

 Jeg lukkede hestene ud.
 De farer altid rundt som tosser, når de bliver lukket ud, da de skal ud med alt den energi de har samlet ved at stå i stalden om natten, haha.

Jeg plejer dog også at løbe rundt sammen med dem, som en eller anden indianer, det er ret sjovt..de løber bare fra mig, da de er sindsyg hurtige.




 Og så kunne vi få pandekager.
De var mega gode.
der var dog kun 2 til hver..kunne godt have haft flere.:)











 Ida fandt spontant ud af at hun pludselig ville til sønderborg, fordi hun manglede nogle sorte bukser, og busserne kører ikke så tit i weekenden.
Der kørte en 11:47, og hvis vi ikke nåede den, så kom den næste først 13:35,...så det er lang ventetid.

Men jeg skulle jo muge ud idag, da det var min tur, så jeg havde travlt, derfor tog jeg ikke mobil med ud i stalden, da jeg ellers bare ville blive distraheret af smsser, snapchats, musik osv..så det skulle bare gå hurtigt, og jeg skulle jo også i bad inden vi kunne tage bussen,.


Min far var igang med at ordne traktor, da jeg mugede ud og han skulle  også til sønderborg, og hente dele til traktoren.. så vi kunne godt køre med ham.








Jeg kom til at hjælpe ham lidt med en startmotor til traktoren, som han ikke kunne få ud, da der sad en bolt i vejen.. haha, så i got a little dirty though..



 Jeg tog et bad.
















Derefter kørte vi til sønderborg.








I H&M, jeg prøvede virkelig meget IKKE at forelske mig i NOGET ..Årh, det er svært...jeg endte faktisk med en 7-8 ting, hahhaha, som jeg prøvede...Årgh my good.





 Årh, denne kjole var så behagelig at have på..(jeg skal dog ikke have bukser indenunder, hahah)












Jeg købte intet!!!!, jeg er så stolt af mig selv..jeg prøver jo på at spare..det bliver jeg nødt til..haha.. 
Men det føltes virkelig godt, det var befriende IKKE at købe noget....

 Vi blev sultne så vi gik ind på silles mad.
 Det var første gang jeg var derinde, så jeg var så forvirret at jeg ikke engang erindrede hvad prisen var på sandwichen, haha,..når jeg skal prøve noget første gang, så bliver jeg så forvirret, at det er sjovt...
men nu ved jeg da hvordan jeg skal bestille maden næste gang, hahahaha.





 Den var rigtig god og sprød.












 Ida skulle lige fotografere mig spise den..jeg er så dårlig til at spise sandwich, burger eller ja, bare ting man skal gabe over, da det ender i hovedet på mig tilsidst...det er forfærdeligt:)








 Så skulle vi i tigeren, og det eneste jeg kom ud med var en bounty, uh, yeah, i am doing the shit!, jeg kan faktisk finde ud af at spare..wuuhuuu.







 Så tog vi hjemad.




 Vi ventede på busstationen.






















 Og så gik vi hjem.

 Det blæste som en sindsyg.

 Hjemme..jeg tror prudst havde savnet os.






 Det eneste jeg endte op med var de her 2 ting.




 Jeg læste lige metro expressen.

 Mig og Ida faldt derefter over mit kamera, og tog nogle pretty, klamme, sjove, og mærkelge billeder..vi grinede ihvertfald til vi ikke kunne trække vejret...Hahahha.








































 Kattene står næsten altid ude foran døren og miaver, når det er ved at være spisetid.











 Jeg skulle ud og lukke hestene ud.










 Hahaha, da jeg skulle fodre kattene, så tabte jeg en del kattepiller ned på gulvet, så er det godt at man har nogle støvsugere til katte, som kan hjælpe med at få dem samlet op.

































Jeg så lidt youtube, det har jeg faktisk ikke gjort i lang tid, så jeg har en million videoer at se..










 Jeg lavede negle imens.

Det er bare blevet så grimt, da mine engle ikke er særlig flotte lige pt....haha

 Men det er ihvertfald dette her der hedder ciate.

 Aftensmad.


 Jeg fik købt disse i fakta.
Mig og Ida har altid ønsket os at prøve dem, men de har altid kostet 20 kr, og det er bare for meget,.men idag var de sat ned til 5 kr, så dem måtte jeg bare have.








 Oh, myy, hvorfor har jeg ikke opdaget hans talent noget før?

Jeg elsker denne sang med conor maynard.

Starten af sangen" i dont even need to go to the club nomore, i just need you here with me on the floor" osv osv,...er bare OMMMMMGMGMGMH!!!...I love it.

https://www.youtube.com/watch?v=nrWJNCHCEdk

Videoen er bare what the heck..lidt for ulækker til mig..


















Jeg måtte bare have den på min spilleliste. 


 Mig og Ida kom først i seng ved 01:00-tiden, da vi havde sat og set tv og youtube-videoer, haha.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar