tirsdag den 13. januar 2015

syg-tirsdag den 13 januar 2015.


















 Igår på vej hjem fra zumba, fik jeg pludselig ondt i halsen..og da jeg kom hjem var jeg lidt svimmel, og havde fået feber..

Jeg gik tidligt i seng, og håbede at jeg ikke var syg næste dag.




Men ja, jeg blev nødt til at melde mig syg, jeg havde simpelthen så ondt i halsen, når jeg synkede.

Min kat stribe hoppede ind ad mit vindue kl 03:00, og når man er syg, så vil man bare ikke andet end at sove.

Jeg blev nødt til at gå ned af vores trappe med hende, men hold da op, hvor føltes det rundtosset.. 
 Vi må nemlig ikke have kattene opppe på vores loft eller værelser, for far er bange for at de skider værelset til.

Men stribe hoppede ind ad mit vindue igen kl 06:00, og totalt overfaldt mit hovede..





 Jeg gik ned på sofaen ved 06:00-tiden.
















Jeg brugte omkring 40 minutter på at finde ud af hvordan jeg meldte mig syg på skolen, der står ingen steder hvordan man gør..det kunne de altså lige godt skrive på deres side.

Jeg ville sende en mail til de lærere jeg skulle have haft idag, men det virkede ikke.








Jeg fandt dog ud af det til sidst. 



 Jeg lå mig bare ned på sofaen og sov.

 Hovedpinen var ved at dræbe mig langsomt.


 masser af the.

og så kom prudst.



















 Min mor havde bagt nogle flutes, som jeg kunne skulle smage, min hals gjorde bare så ondt at jeg ikke følte at jeg kunne synke.
men det gik fint, og jeg spiste 2 flutes, det var så også kun det jeg kunne klemme ned den dag.

 kl 20:00, om aftenen var der jo årgang o.

 jeg havde det lidt bedre om aftenen, men jeg følte mig stadig ikke som mig selv.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar