torsdag den 29. januar 2015

Næsten snestorm-Torsdag den 29 januar 2015.


Igår aftes da jeg lavede blog, sad jeg og så klædt af på dr.dk.
Det er altså ret sjovt. 














 Årh, justin bieber lagde en video ud på hans facebookside, hvor han undskyldte den måde han havde været på, overfor alle hans fans det sidste 1 og et halvt år.
Jeg sys folk skulle se den.
Han er et fantastisk menneske, ja, det er hårdt at leve som sanger, danser eller sportsmand, når alle kender en, og paparzzierne opsøger en hver dag,..det er ikke så normalt at man bliver skør af det.

Jeg er vild med justin biebers musik, og det vil jeg altid være--jeg skrev endda noget til videoen.





















 På vej i skole.

 Sønderborg.















 Friii.
 Det har faktisk sneet hele dagen,det er dejligt at der sner igen.

Lige da jeg trådte ud af skolen, fik man bare sne i hovedet, sådan virkelig baaam!.
Jeg tog med en fra min klasse på biblioteket.












 Og så tog jeg hen til bussen.



 Der sneede virkelig voldsomt, og der var ret koldt, så jeg ventede i "busshuset" jeg ved ikke havd man skal kalde det.






 Og gik hjem.
Den der lastbil der!!-bragede bare forbi mig, imens en hel bølge af vand sprøjtede ind på mig..aarhg..








 Det blæste og var koldt.















 Hjemme.
 Jeg er god ved fuglene, og hænger en fuglekugle ud.







Jeg skulle lige ud og hente prudst i stalden. 

 Hver aften, når vi går ud med prudst, så sidder der en mega nuttet mus i denne pose, og spiser hønsenes mad.

 Pinkey.
 Der var hun jo.

 Bruno.

De skulle selvfølgelig have en gulerod.


 Hahah, dækket af halm.







 Fik tændt op.











Prudst havde en hel sofa for sig selv, men neej, der gider hun da ikke og sidde..hun vil hellere side hos mig..jeg er beæret:) 



Jeg havde glædet mig en hel uge på at se bonderøven, sp nu kunne jeg endelig se det.
Det kommer jo hver onsdag kl 20;00, men der er jeg jo til zumba, så jeg ser det på dr.dk.





 Øv, det er snart slut.










 Jeg elsker når hun sidder, med sin ene pote løftet.




 Så skal der strækkes.



 Masser af sne.






 Kattene skulle have mad.
 Dem der har fulgt med længe, huske nok at vi fik en masse kattemad fra min fars moster..deriblandt mega mange bokse af "kattesnask", vådfoder.
Det har vi brugt op, så nu skal de bare tilbage til tøfoder igen.


 De så ret så skuffede ud, for de kan rigtig godt lide det vådfoder, det er bare så dyrt.









 Prudst var bare så skuffet over at der kun var tørfoder, så hun gad ikke at spise sin mad..men det er standard, hun er en fin på det dame.



 Jeg bsluttede mig for at danse lidt zumba.
Jeg fandt alle sangene frem, som vi danser til zumba, og så dansede jeg sangene.









 Madpakke.

Jeg fik faktisk lånt en bog på biblioteket der stod på fransk, men den får i at se i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar