mandag den 5. januar 2015

Skole efter juleferien-Mandag den 5 januar 2015.






 Da jeg lavede blog for igår, så lavede jeg mine negle.


Med en essie-neglelak.






 Og derefter så vi arvingerne.


 Da mig og Ida gik i seng, sad jeg og syede mit bandebånd sammen, som jeg strikkede da jeg gik i 6 eller 7 klasse, jeg havde bare på fornemmelsen at eg blev færdig med det engang i fremtiden, og det er jeg på vej til nu.
 Det er enormt behageligt at sidde og sy, inden man skal sove.





 Ida lå og læste.

 Jeg er faktisk også begyndt at læse i min bog halo igen, da jeg vil læse serien igen.
 Den er rigtig rigtig god.

 Næste morgen, skulle vi jo i skole igen, efter juleferien.

Jeg følte mig faktisk ret frisk da jeg stod op her til morges, jeg sprang ud af sengen.
 Stribe, havde fanget en mus, så mig og Ida måtte ud og se hvad hun havde gjort af en stor fangst.





Prudst vadede bare ind, det er hun jo så vant til.























En af mine nytårsmål, er også at kunne nå at drikke the om morgenen.


 Jeg fik mit det nye musli her til morges, det smager faktisk ret godt.










 Jeg fik mine nye høretelefoner i brug.
 De går nok bare i stykker efter 2-3 uger...typisk.



 Afsted til bussen, med Ida.



 Så var jeg i sønderborg.




















Vi skulle have idræt i første time.


Kl 10:14, da vi skulle til at spise madpakke, hørte vi en over vores skoles mikrofon at vi bedes gå ud af søren, søg ud mod alle nødudgange, hurtigst muligt.

Jeg anede ikke hvad der foregik, men så stod alle eleverne ude foran skolen, og ventede, og dem der ikke havde fået en jakke med, de frøs bare, synd for dem.

  
 Ca 10 minutter efter fik vi lov til at gå ind igen.

Det var bare en øvelse, som man skal have et par gange i året..

Derefter skulle vi have matematik.
 Vi fik egentlig fri 13:30, men jeg fulgtes med en hen til bussen efter skole, så jeg glemte at tage et screenshot.


 Og så gik jeg hjem.











 Jeg nåede hjem til ghost whisperer, de har jo haft ferie.









Pruds er nuttet.















 Jeg gik  mig en tur.




























I vores by har vi en tøjbutik, men i de 20 år jeg har boet her(jeg er 20 år, og har altid boet i denne by)så har jeg aldrig nogensinde været inde i den her butik, det er så mærkeligt...hahaha.

Der står godt nok herretøj, men det er også til kvinder.























Jeg nåede lige hjem til næste afsnit af ghost whisperer.




Kattene skulle have mad.




Og så fortsatte ghost whisperer efter pausen.




Aftensmad.
Bloggen  gik igang, men det kunne jeg ikke nå, inden der kom sporløs.

Jeg mener zumba-sæsonen er slut for denne gang,(der hvor jeg går om mandagen) jeg har ikke lige fået meldt mig til endnu, jeg vil rigtig gerne fortsætte, så jeg tror jeg melder mig til i næste måned eller måske i slutningen af denne måned, det må jeg lige se, for min veninde vil prøve noget andet, og vi ved ikke rigtig om det overhovedet er sluttet..så der er lidt tvivl omkring det hele.






Sporløøøøs.







 The.
 Og så var der madpakke-smørring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar