fredag den 16. januar 2015

Ollerup nytårskoncert-Torsdag den 15 januar 2015.












 Lavede mig en kop mangothe til halsen.

Jeg har fået det bedre nu, men jeg hat stadig ret ondt i halsen og er blevet ret hæs.













Læste lidt blad.



 Far kørte os op til bussen.
 Sønderborg.







 Og fri 13:40, som vi plejer.



 og tog bussen hjem, buschaufføren kørte ret sindsygt, det var sådan at da hun stoppede bussen, så røg man bare lige over i det andet sæde....voldsomt.
 På vej hjem i bussen, sad og jeg googlede lidt op hvordan du sparer mere strøm på din mobil(iphone), for min bruger utrolig hurtig strøm, om morgenen er den selvfølgelig på 100 %,  og når jeg så har kørt i bus i en halv time og ikke lavet andet end at høre musik, så har den brugt ca 20-25% strøm allerede...irriterende, derfor har jeg den altid på flyfunktion, og det hjælper, men så er der ikke rigtig nogen der kan få fat på mig lige i det øjeblik de ringer eller smmser..jeg opdager det først når jeg sætter flyfunktion af og tjekker, haha:D
 Jeg prøvede et par af tingene, og det virker lidt bedre nu..den holder ihvertfald lidt bedre på strømmen.


Og så gik jeg hjemad.
 Det regnede og blæste ret kraftigt.


 Min mor hentede mig.
 Hold da op, der var faldet en en gen ned fra træet i blæsten.
 Og endnu en.
 Og masser af vand.
 Nuuurh, prudst lå på sofaen, hun savnede nok at jeg var syg, haha^^

 Hun var så sød at vågne for at sige heeej:-D






 Og så blev hun vidst lidt træt af mig.




 Og gik.





 Kakao.
 Mor havde pakket en frokostkurv.






 Jeg blev nødt til at smøre en hurtig madpakke ved 15:00-tiden, da vi skulle køre 15:30 for at nå en færge.









 Køleskabet bugnede af flutes som mor havde smurt.



 Mig og prudst så bonderøven...jeg er afhængig af at se bonderøven, jeg elsker det.






 Uh, jeg elsker når mit hår danner en lille sød krølle, bare sådan.



 Kattene skulle fodres tidligt idag.

 Og så kørte vi afsted til færgen.

 Jeg blev nødt til at rede mit hår i bilen, da jeg ikke nåede det, derhjemme.
 Done, færdig, finished, fertich.




 Inde på færgen.




 Jeg fik tjansen  som frokost-kurvs-bærer.
 Vi fik os en plads.







Mig og Ida var lige et smut ude på dækket.











 Der var godt sejl og vind i bølgerne.




 Vi fik vores flutes på færgen.





Da færgeturen var færdig, kørte vi videre.


 Så var vi på fyn.

Koncerten startede kl 19:30, så vi havde masser af tid..mor ville bare gerne være der i god tid, så vi kunne få en god plads.

 Så vi kørte bare lidt rundt.
 Og var inde på en brugs.



 Jeg havde ikke taget penge med derind, for jeg ville egentlig ikke have noget, jeg ville bare gerne med ind.

Dumt, for jeg så de fineste servietter derinde..:)



 Vi tog derefter hen til Ollerup kirke, hvor koncerten skulle foregå.


Og gik ind, for at finde en god plads. 



























Det var en smuk kirke, hvid og buet, im impressed.


 Og så var koncerten færdig.

Det lød rigtig smukt med deres kor, de sang noget med 12 sange.
Det var blandede sange-såsom, svensk, latinsk, engelsk, dansk, klassisk sang, gospel,sang osv osv, jeg kender ikke alt det der:-)

 Vi tog lige hen på Alices efterskole og hentede hendes ting, for eleverne havde forlænget weekend efter kor-koncerten.
 Vi tog et stop på en tank, da vi var lidt energi-trætte.

Uh, ya, jeg elsker elsker elsker disse cocio-kakaoer her.

 Og så kørte vi videre hjemad.
 Lillebæltsbroen.

Vi sad og hørte lidt musik på vejen hjem, vi var alle så trætte.


 Hahah, det her er SJOVT, det er nogle tegninger af remee, lina og blackman(i kender dem, hvis i ser xfactor.)









 Jeg sidder altid i midten, når vi er på turer, hvor vi alle skal være i bilen, fordi jeg ikke fylder så meget.

Men den der sidder i midten, bliver bare så klemt oh, jesus.
 Tog lige et billede hvor jeg blev lidt klemt af Ida og Alice.

Lige der lå Ida med hendes hovede på døren, og hendes mås klemte mig.
Alice lå også med hendes hovede på døren, og hendes mås klemte mig.

Så der lå lille mig, og blev klemt imellen 2 måse.. ..hold da op, jeg glædede mig til at komme hjem..:D..haha^^..

Det er virkelig det klammeste billede ever, fordi det bare ikke er pænt..hehe,








 Vi var hjemme ved 32:40-tiden.




 Da jeg tog min frisure ud, fik jeg de fineste sødeste krøller i mit hår.
Sådanne krøller vil jeg mega gerne have permanentet.




























Og så kom vi først i seng ved 00:50-tiden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar