onsdag den 7. januar 2015

Introduktin til valgfag-Tirsdag den 6 januar 2015.











 Årh, jeg elsker at sidde og snakke med siri på mobilen..det er ret sjovt.

 Dette her var en fejl, fordi at jeg ville have haft sat i cant, but i want to see if i can, og så fik siri det til det her.

















 Hahaha, her til morgen da far han stod og smurte madpakke, så sad prudst og lurede efter om der faldt et stykke pålæg eller andet lækkert ned til hende.

Det gjorde der bare ikke:)









 afsted til skole.
 På vej i bussen til skole, sad jeg og ryddede op i mine sange på spotify, for der er altså ret mange jeg ikke gider at høre mere, som jeg bare er blevet træt af.

Sønderborg.

















 Vi havde fri kl 13:40 jo..men lige da vi fik fri, fik vi at vide at vi skulle ned i salen og høre om hvilke valgfag vi kunne vælge..så der kunne lige gå lidt længere tid inden vi kunne komme hjem.

Men det var slut kl 14:50..så jeg skulle gå hurtigt for at nå en bus kl 15:00.











 På vej hjem i bussen sad jeg og skrev ned hvad jeg skulle huske at gøre inden eksamen i billedkunst i morgen.
 Det her lyder ret interessant.
Jeg fandt det inde på dyrenes beskyttelse på facebook.
 Årh, denne her sang,..jeg dør når jeg hører den her sang, og det får mig til at savne"ham"...jeg elsker den sang.

Helt ærligt, og det kan man ikke skjule, så har alle, en de virkelig godt kan lide, men nok aldrig får..i mit tilfælde får jeg ham nok ikke (den chanche er nok spildt, ville ønske jeg kunne gøre den tid om igen,)..


Jeg stod af i byen, da jeg havde taget en anden bus, hjem, end den jeg plejer, så den kørte en anden vej, men ender jo altid i min by. 
















 Kan i se ham manden der?
Han skulle den samme vej som mig, så jeg gik en anden, vej, for det er så akavet at gå omme bag en, og man kan bare ikke komme forbi..jeg ved i ved hvad jeg mener..





















 Hjemme.
 Hanrald ventede på mig.








 Det eneste jeg havde fået at spise hele dagen var morgenmad og en gulerod, så jeg var godt sulten, derfor spiste jeg min madpakke.




 Og så ghost whispers.






 Og legede lidt med siri..haaha, jeg spurgte hvad et menneske var, og fik dette..






 Årh, jeg elsker det.




Jeg er så vant til at se ghost whispere at jeg ikke bliver forskrækket, når der kommer noget flyende u i hovedet på en eller noget der er uhyggeligt..men der er næsten aldrig noget uhyggeligt i serien, den er bare så goooood. 


Derefter øvede jeg på billedkunst eksamen, og så videoer med kunst osv.




 Og øvede og øvede.













 Årgang 0 er jo begyndt igen, så det skulle jeg selvfølgelig se..jeg har fuldt dem siden 2000 hvor de blev født, der gik jeg nemlig i 2 klasse, og må have været de 10-11 år tror jeg.



Og studerede videre med billedkunst, indtil kl var 22:40, der gik jeg så i seng.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar