søndag den 25. januar 2015

Kælke i sneen-Lørdag den 24 januar 2015.

 Kl 06:44, vågnede jeg at prudst ville ind ad mit vindue.

 Så lå vi og sov lidt.
 Jeg opdagede at der var mega meget sne på mine vinduer.

 Og så stod jeg op 09:24.
 Og kiggede ud af mit vindue.
Der var sne over det hele, endelig jeg har virkelig savnet noget sne.
 Det  er virkelig smukt.











 Der var også en lidt stor bus der holdt i vpres gårdsplads(vi har jo et bed and breakfast)









 Jeg spiste lidt morgenmad.
 Jeg elsker vores hylde over komfuret.
 Og de små krukker med the i.


Jeg valgte en turkish apple.


 Jeg kan ikke fordrage rosiner eller abrikoser i musli, så de bliver pillet ud.

 Jeg fandt en bunke varmt tøj.
 Regnbukser.
Mit hjemmelavede bandebånd.
 Kedeldragt.

 Arbejdsjakke.


 Kikset hat, and we are good to go.












 Ud i sneen.
Min første sneengel i år.

 Bilerne var dækket af sne.








 Harald.
Han gik lidt forvirret rundt over sneen.
Selvom kattene ser sne hvert år, så er de lige så forvirrede som altid over sneen.


Harald skider og minnie kigger.


 Minnie hoppede rundt og legede i sneen.




 Alt er så smukt med sne på.

 Jeg fandt vores 2 slæder frem.
Den sidste gik i stykker, sidste år, så den smed vi ud.





 Jeg gik op på vores kælkebakke.


 Og kælkede-





















 Harald kravlede hele tiden op til mig, når jeg satte mig ned for at kælke, haha.























 Minnie kommer springene.





























 Årrrh, minnies poter i sneen er det sødeste ever.








 Harald var en omvandrende snebold.


Jeg gik igang med at skrabe sne væk fra vores fliser.






 Og så kom Ida og vi kælkede lidt, derefter byggede vi en snemand.
Ida byggede det nederste og jeg byggede de 2 øverste.














































































Wooow, ham her er god.








Minnie stod bare og gloede på snemanden.
Og så gik jeg indenfor.
Ida skulle muge ud hos hestene.




Dejlig varme. 


Jeg lavede noget flute og kakao.


Og så bonderøven.
Nu kan jeg ikke se flere sæsoner af det, da jeg har set alle dem der var inde på dr.dk.
Det kommer hver onsdag kl 20:00, men der er vi jo til zumba.



Lavede kattenes mad.
Ryddede op i køkkenet.


Dækkede bord.




Aftensmaden var fisk og tomater.
Kartoffelbåde.

Yaaay, mine bukser var endelig tørre.
Gjorde mig lige hurtig præsentabel.




Mig, Ida, Alice og far tog til bilka.













Århh, de her støvler er så flotte, og jeg har så meget lyst til at købe dem..men jeg skal spare.






Og så var vi hjemme  21:41.


Jeg fik købt 2 juicer, som jeg stillede i potteplanten.






En stikdåse. 20 kr.


 Strømper, der var mega nuttede. 10 kr.


 Ferrero rocher. 10 kr.
 Is 25 kr.

 En mascara. 10 kr.




 Så fik vi is.
 Og så tv.
























 Der kom også the pink panther.




 Da jeg var ved at skulle i seng, ledte jeg lige lidt efter prudst, da hun jo skulle ud i stalden, og så lå hun bare der og dasede i min seng.




Jeg smuttede ud i stalden med hende bagefter.
Og gik i seng.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar