fredag den 23. januar 2015

Mandler i skaller-Fredag den 23 januar 2015.


















Jeg vågnede helt vildt frisk op idag, og havde følelsen af at, det her, det bliver bare en god dag:)
Det var virkelig dejligt at føle sig morgenfrisk, efter at have været forkølet i snart 2 uger nu.. 





 Afsted i skole.


Sønderborg. 













Jeg fik ikke et eneste hoste-anfald i bussen på vej til skole-dejligt..håber snart den dumme forkølelse smutter langt væk.

Fri 13:40.

 Jeg mødtes med Ida, da vi ville på indkøb i kvickley.

Men først skulle vi da lige ind på wholenberg , og snuse rundt, det er dog alt for dyrt derinde, så det er nok kun til specielle lejligheder, hvis man skal bruge penge derinde..men der dufter sååå godt derinde.





 Og så gik vi videre ind på borgen, for at handle.

Yaaaay, mælkesnitter til 3 kr..vi købte 3 pakker...det blev vi jo nødt til:)



 Alice skulle jo også have en, når hun kom hjem fra efterskole.



 Vores ynglings-yoghurt fra barndommen, var til glæde nedsat, så det skulle vi også have.
Det er ikke det sundeste, men whatever det er noget fra barndommen.





 Far kunne godt hente os, han sagde han var på sydbank, men vi kom til at vente i lidt tid, for han skulle alt mulig andet.


 Så mig og Ida havde en skovtur, hvor vi spiste det sidste af vores madkasser.









Og så kom vores far, han havde faktisk parkeret bilen helt henne i den anden ende af gågaden, så vi fik en lille gåtur ud af det.








 Far havde et ærinde i davidsen, så mig og Ida sad ude i bilen og ventede.

 Vi havde købt sådan nogle underlige mandler, der stadig var i deres skaller, det var jo interessant..så dem sad vi og spiste imens vi ventede.







 Og så spiste vi slik.













 Næste stop, brugsen.






 Vi fik købt lidt appelsiner.
 Og en trøffel til kaffen.











Mor havde bagt hendes gode flutes.



 Vi sad og fik trøfflen til kaffen.

 Varme skal der til i denne kolde måned, så jeg fik tændt op i begge kakkelovne.



Så gik jeg mig en tur, det havde jeg sådan lyst til.


 Ej, hvor sært, der stod ligepludselig en cola i vores plante..det kan vel ikke være andre end Ida.^,^







Jeg har downloadet en app, der skulle vre rigtig god til gå-app, da den har intervaller , der bliver råbt op, mens man går.

Den hedder interwalk.




 Så den skulle jeg prøve.
Der er bare det dumme ved den, at jeg ikke kan tage billeder, når jeg bruger den, da den derfor lukker ned for programmet, og såskal jeg til at starte appen op igen, og billeder, er jo ligesom indholdet i min blog..så det skal der findes en løsning på.

Man kan heller ikke høre musik når man bruger appen, og musik, det skal der til.






 Det er den app nede i bunden, der hedder interwalk.

 Efter noget tid besluttede jeg altså for bare at gå normalt, og slukke for appen, for det gad jeg ikke ere.




 Det var også blevet lidt mørk.


 Heldigvis har jeg altid mine reflekser i lommen.

















 Hjemme.
Kattene var nok lidt gnavne over at maden kom til dem en halv time senere.






 Masser af kamillethe.

 Jeg satte mig til at se det der program klædt af.
I kan læse om det her.
http://www.dr.dk/tv/se/klaedt-af/klaedt-af-2



 Og derefter bonderøven.
Årh, jeg bliver i så godt humør af at se bonderøven, han er en fantastisk mand.
En kæmpe inspiration for mig, da jeg også gerne vil være  selvforsynende en dag.










'


Derefter familiehygge med x factor.








 Hvad sker der for det der med de der stole, de har fået ind i programmet, hvad er nu det for noget shit?..det er jo mega synd for dommerne og skulle tage en så svær beslutning foran alle seerne, nej, så foretrækker jeg hellere den måde det har været i alle årene.

 Så blev der lavet blog for igår.
 Og set bonderøven.









Til sidst vil jeg lige give et lille shout-out til en der hedder Roman.
Han arbejder som model, og vil derfor gerne have et større netværk, så derfor syntes jeg at i skulle gå ind på hans facebook-side og følge eller like ham.
https://www.facebook.com/modelteglas




Ingen kommentarer:

Send en kommentar