søndag den 11. januar 2015

Regnbue på himlen-Søndag den 11 januar 2015.














 Lå lidt og kiggede på fine inspirations-billeder osv.
Stod op kl 10:00.
 Spiste søndags-morgenbord.
 Lever aøndags-looket.

 Hentede det tøj jeg vaskede igår.
 Hhahah, prudst kiggede på mig, fra en sjov vinkel.

 Fik hunget lidt tøj op, til tørre.
 Tændt op i kakkelovnen, så det kunne tørre nemmere.
 Det var egentlig Alices tur til at muge ud, men hendes efterskole har kor-weekend, så hun er ikke hjemme i weekenden.
Så, jeg skulle muget ud istedet for.






 Farmor fik lukket hestene ud.








 Og jeg kunne begynde at muge ud.


























Kattene underholdt mig imens jeg mugede ud. 





















 Jeg fandt de skåle som vi brugte til at tage kattenes mad i, for et par år siden, jeg synes det var et godt tidspunkt at indføre dem igen.




 Jeg elsker når kattene de følger efter en, som sådan en lille hønemor.




Der var en rigtig flot regnbue på himlen.



















Og så skulle der hentes nye halmballer.












 Jeg kan huske dengang hvor mig, Ida og Alice var mindre, så synes vi det var så sjovt at kravle op igennem det her hul, og op på taget ah halm-vognen, men nu er vi jo ikke så små mere, så nu er hullet blevet for lillet.
 Man kan nemlig flytte låget.


 Wupti, 2 nye halmballer.

 Hov..igår da den der Egon-storm var der, så brækkede toppen af vores heg.
 Så nu er der sådan et hul.
 Og ledningen hænger bare midt i det hele.
 Alt vores flamingo blæste også lidt væk.
 Færdig bondito.

 Hestene skulle da lige have en gulerod.













 Jeg fik vasket skålene og sat dem til tørre.




Jeg tog mit idrætstøj på, og løb en tur, inden jeg vaskede mit idrætstøj.







































 Det blæste ret meget, men det var faktisk fint varmt.





 Hjemme.





 Tog et bad, og fik noget andet tøj på.





















 Ristede en rundstykke.






 Og satte mig ned og så lidt youtube.



 Og drak noget the.





 Skrev en seddel, med hvad vi manglede.



Lavede et par snapchats.
Min snapchat er grisen60.
min instagram er grisen60.




 Og så tog mig, Ida og far afsted til sønderborg.


 Vi tog til åbent hus ved mazda bilforhandleren.
Min far og morvil gerne have en ny bil(men det har de sagt i flere år, så det tror jeg ikke kommer til at ske.)
 Det er alligevel spændende at se på ny bil.
 Farven på denne bil er ret fed.
 Jeg kunne også rigtig godt lide denne bil.







 OMG OMG OMG OMG!!!! 2 ferrarier i det samme rum!!!!
Ferrari er min ynglingsbil, og jeg var så irriteret på dem der IKKE har taget det der lagen, der er over ferrarierne af dem, JEG VIL SE DEM NEDENUNDER!!:)

De er sikkert fantastisk lækre nedenunder..:-D



 Ej, hvor er det en god ide, gid jeg havde kørekort så jeg kunne køre 100 kr ind.

 Der var et forfrisknings-bord til åbent hus.

Lækkert, det siger jeg ikke nej-tak til.





 Og så kørte vi videre.
 Til bilka.


Fra satte mig og Ida af, imens han kørte til Hrald nyborg og hen til hans arbejde, for at se lidt efter grisene. 















Ej, hvor er det fiiint, og smukt.

 I kan se det lille haul, der er i vores indkøbskurv.
 Chokolade.
 Jeg elsker når chokolade er fint pakket ind.




 Det ser så rent ud.










 Århhh, hvor sødt.

Jeg glæder mig til at jeg selv får børn en dag, og skal klæde dem i deres nuttede tøj.








Og så tog vi hjem.


 Syret farve.







 Jeg skal huske at abonnere på denne kanal, for den så ret sej ud.


 Åh, en medalje...fedt.
 Idag da jeg løb fik jeg løbet omkring 3 km.
 brændt 1312 kalorier.
 Så hentede jeg det færdig-vaskede tøj.


Det er rigtig hyggeligt med de små skåle.
Kattene kommer heller ikke til at slås om maden mere.






 Det fungerer jo rigtig godt.







 Så hang jeg vasketøjet op.



 Jeg fik købt nogle nye fiske-piller.
Jeg vil nemlig prøve nogle nye, da jeg tror de her er bedre.
 De har samme form og størrelse som dem jeg tager lige nu.
 Det her er dem jeg tager lige nu.


Og noget sundt morgenmad.


 Som har alle de der sunde miljø-mærker.


 Og noget smoothie, jeg aldrig har smagt før.






 Ida havde lavet aftensmad.



 Jeg ryddede lidt op i køkkenet.


 Smurte madpakke.


 Gik i gang med blog.







Nu vil jeg gå ind og se arvingerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar