søndag den 4. januar 2015

Juleferien ovre-Søndag den 4 januar 2015.

Ida fandt min slik-pizza igår aftes, da hun kiggede nedenunder vores sofa.

Den har været væk i ca 3-4 måneder. 



 Da vi sad og så en mega god film, der hedder the game plan.












Inden vi skulle i seng, gik Ida igang med at tørre det der "jule-sne" som sidder på vinduet væk(det fik hun lov til af mig.)










 Nu mangler det her bare, når jeg får tid.



















 Vi stod op 09:30, og fik søndags- morgenbord.





Prudst sad så fornemt nedenunder juletræet her til morges.




 Jeg gik i bad.



Hahah, solen skinnede mig vandvittigt meget i hovedet lige der på det tidspunkt. 


























 Jeg sad og kiggede på hvordan man skulle bestille nyt buskort, det er jo imorgen skolen begynder igen.
 Og spiste slik-pizza.

Prudst var ret interesseret i den også.












 Det ville derfor koste mig 11, 3333..kr i 30 dage.
 Jeg gik op på værelset for at øve billedkunst-eksamen.

 Alice var igang med at ordne hendes guitar.
 Ida læste.




























 Så skulle der slettes de sociale medier på ipadén, da der jo ikke må dukke en eneste ting op på ipaden under eksamen, for så bliver man smidt ud MED DET SAMME!, og så må man tage en sygeeksamen.

 Jeg skrev ned, og tog et billede af det, så jeg kan få dem tilbage igen efter eksamen.






 Kl 14:00 skulle vi ind til farmor og spise rester, og hygge.













 Og kl 16:00 havde vi hygget og spist rester, så det boomede.



 Vi får altid et eller andet med ind til os selv bagefter:)



Så gik jeg over i udlejning for at hænge lidt mere vasketøj op. 








 I værelse 20.


 Det passede lige med at jeg kunne fodre kattene.

















 Jeg vaskede prudst madskål.
 Alice var igang med at pakke, da hun skal tilbage til efterskolen i aften.







Lyset i æ eccrum(det er sønderjysk og betyder æggerummet) er så langsomt med at tænde.



 Der skulle kogende vand til at vaske skålen med.



 Ren som ny.

 Og hun kunne få sin mad.


 Og så skulle vasketøjet der var tørt lige hentes i værelse 21.


 Jeg stod og kiggede lidt på hindbær, hvornår man skulle plante dem osv.
 Der står i forår eller efterår, så det er her og nu.


Det kunne også være fedt med stikkelsbær. 


 EJ!, what...man kan bage kage i et æg.



















 Jeg klappede det sammen.


 Smurte madpakke.

 Med min lille hjælper.















 Jeg spiste lidt kiwi.
 Mit ene nytårsfortsæt er at jeg vil lave blog kl 19:00, hver aften nu, så jeg kan hygge mig sammen med familien hen ad aftenen, og kan gå tidligere i seng, for det tager omkring 40 minutter til en time at lave blog, for der skal oploades billeder, og skrives til det osv, så det er en lidt lang, men nem proces.
Og hvis der sker noget spændende efter kl 19:00, så kommer det selvfølgelig med næste dag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar