lørdag den 10. januar 2015

Ko-pandekager-Lørdag den 10 januar 2015.




 Mig og Ida ville sove længe idag, og nyde at vi ikke skulle i skole eller lave noget som helst idag.

Så jeg lå og læste lidt.
 Jeg har nemlig lånt en bog på biblioteket der hedder..mennesket-det hypersociale dyr bog, for den lød ret interresant.





 Og så stod vi op.
 Det blæste ret meget udenfor, og regnede.
















Ja, mit hår lignede en hø-stak idag. 






 Det er ret tomt uden juletræet i stuen.
 Jeg ville overvinde min frygt for at lave pandekager, så jeg gik igang med en portion pandekager til morgenmad.

Hver gang jeg har lavet pandekager er en af vores katte eller hamstere gået bort..så jeg har fået en slags angst for at lave pandekager, for tænkt hvis en mere som jeg holder af, pludselig dør eller et eller andet frygteligt.

Den første gang, var det Alices kat snestjerne  der gik bort, da jeg lavede pandekager, den anden gang var det hendes hamster futte..
 Den bedste pandekage-opskrift er fra peter plys bogen.















Ingredienser.








Jeg har jo ikke turde at lave pandekager i 5 år, så jeg er ikke så øvet i det.



 Den allerførste brændte på.haha..:)







Hahaha, den ligner en ko..


 Da jeg havde fået lavet en portion pandekager, spiste mig, Ida og far til vi revnede, haah, men der blev 2 tilovers.





 Mig og Ida tog varmt tøj på, og gik udenfor, da vi gerne ville finde vores katte, og lige se om de var okay, efter at jeg havde lavet pandekager, og fordi der jo var storm.
 Den her hat, er bare SÅ meget ikke mig.















 Haraaald.









 Minnie.











 Vi var også ude ved hestene og hønsene.









 Nuurh, og stribe kom også.








Vi gik en tur ud i haven, og tog den sidste del af trampolinen ind i vores legehus.











 Hahaha hattehår.

 Kvalitetstid med Ida.



Jeg vaskede lidt tøj.







Og det der ikke må komme i vaskemaskinen, blev vasket i håndvasken.



 Jeg lavede lidt lektier.



 Prudst slappede af.













 Fodrede kattene.







 Lavede videre på en biologi-rapport.
 Dejligt med en varm kakkelovn.





 Kvalitetstid med m-b.

















 Ida så ramasjang.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar