mandag den 12. januar 2015

Mærkelig idrætstime-mandag den 12 januar 2015.










































 Nåede at få lidt the.
 Og læse lidt blad.
 Afsted til skole.



 Sønderborg.



















 HhHa, jeg gik ind på skolen med beethoven i ørerne..sikke en intrance.
Det var sådan en mærkelig idrætstime idag.
Vi skulle finde sammen 2 og 2, og føre hinanden rundt med vores pegefinger, til musikken.
Og bagefter skulle vi føre hinanden rundt med vores pegefinger på vores kammerats næse..det var wierd-

Men det var rigtig sjovt at danse en af lærernes koreografier.
 Friiii.

 Jeg gik op til bussen.




















Jeg stod af i byen, hvor mor hentede mig. 





 Da jeg kom hjem, varmede jeg den sidste pandekage.
















 Prudst fik også et par godbidder.

 Godbidder-kassen.

Jeg klædte om til idrætstøj.













 Tog varmt overtøj på.

 Gik ud i stalden, og kløvede brænde, inden zumba.






















 Hønsene skulle lige have en belønning, fordi de er så søde.
 Ligeså hestene.
 Færdig..mit tricks er at fylde op foran, så man bare kan kaste resten af træet ind bagved, og så ser det stadig rigtig godt ud.

 Fodrede kattene.



 Dark noget kakao.
 Læste blade.



 Og spiste nogle ulækre romkugler.

 Uhh, det ser lækkert ud.


Min mor kørte mig op til bussen.



Jeg ventede i skuret.
Det gør mig ret deprimeret at folk tegner på væggen..


 Det var lige blevet så flot malet hvidt...igen..







 Inde i bussen.








 Og så ventede jeg henne på skolen, hvor jeg danser zumba.

































Så var zumba færdigt.


 Min far hentede mig.

Jeg poppede lidt popcorn.







 Og så så vi badehotellet.







Der var sådan noget med 2 tvillinger, der hedder anders og torben...ej, det var godt.

De prøvede at ligne hinanden, og gøre det samme hele tiden, hahah. 






Her da vi sad og så det det med tvillingerne anders og torben, fik jeg det pludselig dårligt.
Svimmel,og jeg kunne mærke at jeg havde feber og fået halsbetændelse..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar