fredag den 2. januar 2015

Januar udsalg-Fredag den 3 januar 2015.


I nat blev Alice syg(ikke alvorligt bare rolig) med influenza og kvalme..Synd for hende, når jeg nu lige har fri, og vi endelig har tid til at hygge os sammen inden skolen begynder igen, 


Stod op kl 11:00.

Jeg havde fundet ud af at min mobil ikke havde opladet hele natten, da jeg glemte at tænde for kontakten, haha, godt der ikke var skole, for så havde jeg været ret så irriteret... 




 Jeg lavede en fletning i min mors hår.



 Min farmor kom med et negerkys til os, så det var min morgenmad..dejlig morgenmad, ikk?:)

 Vejret var lidt øv..
V





Mig og Ida gjorde os klar. 





 Jeg havde husket at sætte min mobil til opladning, imens vi spiste morgenmad og gjorde os klar.



 Mor ville køre os op til bussen.
 Vi ventede på busstationen.





 Ej, det er frygteligt..se hvad der er nogen der har gjort på brændstationens vægge??:(
 Grafitti...det er bare så IDIOTISK?? dem der har gjort det må have tabt hovedet, og fået idiotiske tanker proppet ind i deres spasser-hoveder.
 Hahaha, Ida shovede :D

 Inde i bussen.

 Så var vi i sønderborg, og kunne begynde januar-shoppingen.












 Der var vildt meget udsalg.

Jeg var på udkig efter højtaljede bukser, da der er gået hul på mine ynglingsbukser, som er højtaljede.

Faktisk dem jeg har på på billedet her.

Jeg kunne egentlig godt lide denne bluse, den var bare for stor til mig.
























 Ida fandt en mega flot bog, den kostede dog næsten 300 kr.











 Da vi havde shoppet i omkring 4-5 timer, tog vi hjem.

Vi ventede på busstationen.














 I bussen.








Mor hentede os.










Vi var hjemme kl 18:00.





 Mange shopping-ting.










 Jeg fik købt denne fiine bluse.
Jeg var på udkig efter noget rødt, for jeg er begyndt at ville have røde ting for tiden.



 Prisen var 75 kr.
 En gang skal jo være den første til at smage dette mærkelige monstrom.

20 kr.

 Slik fra slikplaneten.




En meget blød cardigan.
Jeg beklager lyset..




 En anden fiin cardigan.

 Den kostede 150.



 Jeg har ønsket mig denne parfume i 3 år, og har aldrig fået den, så jeg havde samlet en masse matas gavekort sammen fra jul og fødselsdage, og havde endelig råd, så jeg fik den købt.
¨
Jeg er så glad for at jeg købte den, for den er FANTASTISK.

 Den er så smuk.




Den koster 560.

Men jeg skulle kun give 310 for den, for jeg havde en masse matas gavekort.







Nogle sorte bukser. 










 Nogle grå bukser.


 70 kr.

 Og nogle almindelige bukser, med en formene effekt.






 Vi sad og så en mærkelig film.















 Jeg sad og regnede alle mine indkøbssedler ud, hvor meget jeg skyldte personer osv.













 Mor lavede en ret hyggelig aftensmad.



 Jeg er ikke så glad for fisk, så jeg sad og delte fisken med prudst.








 Xfactor.









 Prudst skulle lige dufte til min parfume.





Hun rynkede på næsen. 










Jeg så lidt youtube.
















 Senere rykkede jeg over til kakkelovnen.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar