søndag den 18. januar 2015

Elendig hovedpine-Lørdag den 17 januar 2015.








Prudst fladede bare totalt ud ved varmen i går aftes.







 Og senere i stolen.
 Jeg stod op ca kl 10:00 i dag.


Prudst hoppede ind ad vinduet. 

 Og lagde sig på en af mine mange hovedpuder.





Jeg lå lidt og læste i min bog. 





 Og faldt i søvn igen...ja...hovsa...men jeg havde fået den her elendige hovedpine igen, fordi jeg er så snottet og forkølet og stoppet i alle kanter og ender....

Så kl 13:30 ca stod jeg op.
 Jeg gik ind i stuen og læste en bunke blade.


 I får ikke et billede af mig idag, for mit hår er ikke redt, mit ansigt er lort, og jeg ligner et dødt æsel..












Ida og Alice havde hygget sig med at bage fastelavnsboller, og de var blevet helt vildt gode.

Jeg ville virkelig gerne have været med til at bage dem, men den forfærdelige hovedpine stoppede mig i det, og det er nok heller ikke så smart når man er syg og snottet og forkølet.












Alice pakkede til at hun skulle hen på efterskolen igen, fordi at de skal spille en kor-koncert kl 15:00 i morgen, så derfor skulle de tilbage på skolen.



 Fastelavnsbollerne er rigtig gode.


 Jeg har haft en elendig dag, og følt mig som en person der vandrede inde i en osteklokke...
 Men kattene skal jo have mad alligevel.
















Varmt the..jeg ville ønske jeg kunne hoppe ned i den..






 Jeg elsker når prudst sidder på en af vores stole nedenunder bordet.

 Jeg lagde mig ind på nogle puder ved kakkelovnen.
 Med prudst på ryggen..eller rettere sagt..hun lagde sig på min mås, og jagede en klo lige ned i den ene balle..av for den, haha ^^



Og så gik jeg ellers bare igang med at lave en af lektierne.
 Og når prudst fik det for varmt, så lagde hun sig under en af vores skammler.

Derefter var det bare danmark har talent, og derefter så vi the pink panther, som bare er en god film.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar