fredag den 23. januar 2015

Henrik Duer foredrag-Torsdag den 22 januar 2015.










 Igår aftes sad jeg ogbiksede og  baksede med et oplæg om organisk kemi, som vi skulle have færdigt til i morgen faktisk.

Jeg ville bare være færdig med det, for jeg prioriterer det at lave mine lektier ret højt..så jeg sad og lavede det til kl 00:30 i nat..ret sent, jeg ved det.

























 Jeg er dog ikke så tilfreds med det..det viste sig faktisk at det oplæg vi skulle lave var frivilligt..omg, så har jeg sat og lavet noget lidt ligegyldigt om natten...
 Og derefter smurte jeg en madpakke.


 Og så kunne jeg gå i seng.
 Jeg fik lavet et par fletninger i mit hår, for jeg ville gerne have fine bølger i håret.

 Næste morgen, kunne mig og Ida sove til kl 07:00, da vores mor kunne køre os i skole, for hun skulle hen og besøge vores mormor.



 Lækkert at kunne sove længe..det var dog ikke så længe for mig, da jeg jo lavede lektier til 00:30.









 Mor kørte os i skole.













 Og så havde vi fri 13:40.


 Jeg tog bussen hjem.


















Mit hår duftede mega mega mega godt af shampoo, da jeg gik hjemad, fordi at mit hår blæste lige ind i ansigtet på mig--lækkert.










Hj
 Hjemme.

Jeg var sulten efter æbleskiver, så jeg fandt et par frem fra fryseren.



 Der var lige 10.
5 til mig og 5 til far.
Ida var stadig i skole, mor var hos mormor, og Alice er jo på efterskole.
 10 minutter i ovnen,
 De her er de bedste æbleskiver man kan få.
På bagsiden er der også en perfekt opskrift på hvordan man varmer sådan nogle fiduser her.



 Lavede noget the.





 Jeg så bonderøven.





Så var de klar.


 Og de var rigtig lækre.
 Madpakken blev smurt.




 Jeg gjorde mig klar, og fik krøllet mit hår med et krøllejern.
Resultatet var perfekt.











 Ida havde lavet lasagne og grønsager.


 Kl 18:00, blev jeg hentet af min veninde, hendes mor, og moderens veninde, da vi skulle hen og høre et foredrag med Henrik Duer.
Henrik er træner og vært på tv3,, med et program der har navnet "ekstremt fed".


Det var rigtig interessant at høre, det var helt klart et foredrag der var værd at se, og så var det jo også en rigtig hyggelig tur.
 Det var slut 21.30, men vi smuttede lige en tur på mc donalds..haha, jeg ved godt det er lidt dumt at smutte på mc donalds efter ef sundheds-foredrag, men det bliver mn ligesom nødt til..haha :D
Jeg var hjemme ved 22:00-tiden.
 Jeg havde fået en chokolade milkshake.
 Og en lille cheeseburger.



 Og så kom man jo lidt sent i seng igen..det er lidt ærgelig, for en god søvn, er også noget jeg prioriterer højt.
 Min mor havde jo besøgt min mormor, så de havde været i tyskland, da min mormor jo bor tæt på tyskland.
Jeg havde spurgt min mor om hun ville købe et par hostebom med hjem til mig, og det ville hun da gerne.



Så nu kan min bomdut(det er sønderjysk og betyder bolche-dåse) blive opgraderet igen:-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar