fredag den 9. januar 2015

Genbrugsbutik i åbenraa-Fredag den 9 januar 2015.




 Hahah, det var her jeg sad og lavede blog igår, da min mor lavede grin med mig(ikke ondt ment, for det var ret sjovt.)




































Ida har bare placeret hendes spejl liige i køkkenet på døren.




 På vej i bussen....Maaaaan, det regnede stormede og blæste da mig og Ida gik op til bussen, vores far skulle møde på arbejde tidligt, så vi kunne ikke køre med ham.

Hold op, det var koldt or fingrene man, man er bare overlykkelig når man kommer hen til busskuret.






 Sønderborg.











 Efter dansk og engelsk havde fyldt skemaet ud, fik vi fri.



 Jeg var lige ude med 2 fra min klasse, for at kigge i borgen.




 Hogm.





Yuhuuuuu, frankriiig.


 Elsker den, og jeg ved hvad det betyder!!, uhh, jeg føler mig heldig man.

 Og da kl var omkring 15:11, sagde vi vi ses, og tog hjem.

 Jeg gik op til busstationen, for at vente på far og Ida der kom og hentede mig.

Og så tog vi til åbenraa.



 Vi skulle op til maskincenteret, og hente et pakhus til en traktor.


Uhh, yeah..det er bare ærgeligt at de ikke havde massey ferguson, idag.










 Jeg sad og øvede mig på fransk i bilen på vej op til de forskellige ting vi skulle.



Vi var inde og se på en ny sofa til vores stue, da vi gerne vil have en ny sofa.

Jeg synes egentlig ikke vi har brug for en ny sofa, da vores 2 gamle sofaer fungerer fint endnu..vihar haft dem lige siden jeg var 3-4 år, så det er ret sørgeligt at min mor gerne vil smide dem ud..jeg har lyst til at købe dem af mor.

Men den her sofa var virkelig fiin.



 Og den kostede kun 8.000 kr.




 Vi tog lige et smut i en genbrugsbutik.










 Og så tog vi videre.







På bilka.










 Jeg har ikke været hjemme siden kl 07:00 her i morges.

Men vi var hjemme kl 18:10 ca. 


 Fodrede kattene.

 Så var der aftensmad.


















Disney show. 


 Xfactor.



 Ida delte fredagsslik ud til os alle.











 Ja, da mig og de 2 andre fra klassen var i borgen, fik jeg købt.

Fra glitter.



 Øreringe.







 Ved sale kom de til at koste 186, 75 kr.



 Øreringe.

 Ved sale kom de til at koste 74,92 kr.
 Halskæde.


 Ved sale kom det til at koste 44,92 kr.
 Vi var også i hogm.
 Der fik jeg købt en rigtig fin t-shirt, men den har i jo set.
Der står"taler du fransk"

 For 79,95 kr.
 En sort sweater.

 For 70 kr.
 I genbrugsbutikken.
 En fin gennemsigtig cardigan med striber.





29 kr. 

 En mega god kvalitet denim jakke.





 13 kr.
 Ynglingsjuice fra bilka.

 Min ynglingsjuice er selvfølgelig den med hindbær, men jeg ville gerne prøve de andre varianter.

 Blogtiiiiid.


Hvor er det åndsvagt men kl er kun 22:30 lige nu, og mig og Ida er på vej i seng..vi går i seng meget tidligere i weekenderne, end vi gør på hverdagene, ahaha...ej, vi går i seng kl 22:00 til hverdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar