søndag den 18. januar 2015

Sød fuglekuglepen-Søndag den 18 januar 2015,.

 Stod op kl 10:00, og spiste søndags-morgenbord sammen.
 Jeg var SÅÅ træt, og sløv og følte mig bare som en svag og syg mus.

Så jeg var nær faldet i søvn på bordet.
 Jeg fik det lidt bedre efter lidt tid, og lavede blog for igår.

 Og så gik jeg igang med lektierne for idag.

 Jeg blev færdig og fik dem afleveret.

Ida lavede også lektier.
 Lidt the.

 Ja, det bliver nok de eneste billeder af mit fjæs idag, for jeg ligner et monster igen idag.



 Jeg har fundet en ny sang, som jeg simpelthen elsker så meget, den er SSåå god.
 Den er fra 90érne.
 I morgen i idræt skal mig og 2 andre vise vores opvarmningsprogram som vi har arbejdet på.

Jeg sad lidt og skrev min koreografi ned.



Og hørte sangen igen og øvede.






 Jeg fik tændt min allerførste computer(fra min konfirmation i 2009.), jeg ville nemlig se på gamle billeder.

 Jeg fandt et par stykker.


 Min families på ferie i 2011 på sjælland.






 Min farmor og farfar til jul hos os.
2009.
Farfar<3 jeg savner dig.
Min farmor er her heldigvis stadig<3

Det her billede gør mig bare så glad, for man kan bare se hvor stor kærlighed de her 2 personer indeholder.


 Mig på efterskolen.

 Alice min lillesøster.
 Mig.
 Prudst.
 Hahah, mega sjovt billede af prudst.







 Uhh, ya, og så fandt jeg et par billeder fra da jeg havde permanentkrøller..der var mit hår bare ikke så langt..det var i 2009, så det er 6 år siden.













 Hahah, mig og Alice til jul.

 Jeg gik igang med aftensmaden.
Et par kartofler.
 Lidt løg.



 Imens jeg hørte lidt musik.








Dækkede bord, og så kunne vi spise millionbøffen.





 Gik i bad.


 Ryddede op i vaskemaskinen.
 Og så tog vi(mig, far og Ida) lige et spontant smut til bilka.













Jeg fandt en mega nuttet kuglepen, jeg måtte bare have den. 





 Og de der lys jeg har ledt efter.





 Så tog vi hjem.



 Jeg lavede blog da jeg kom hjem.


 Jeg købte en iste.




 Hostebom.





De kom i  en hyggelig dåse, så de ikke kan vælte ud af noget, og ned i tasken.



 Kuglepennen kom med mig hjem.


 Kun en 20.

 Et par fine farvetuscher.



 Smurte madpakke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar