fredag den 16. januar 2015

Slikplaneten-Fredag den 16 januar 2015.






Igår aftes havde jeg snoet mit hår, sådan så jeg kunne få krøller næste dag.

Jeg lavede bare en tilfældig knold i mit hår, så jeg bare kunne tage den ud, når jeg kom hen til skolen, og så var der krøller.







Mor kørte os hen til bussen. 


Sønderborg.











 Årh, nej, mit hår lignede en puddel i den ene side, og et dødt læhegn i den anden side.








 Stor klump tudslet hår.



 Efter dansk og engelsk havde vi fri.



 Jeg mødtes med Alice(som jo har forlænget weekend) og Ida(som fik fri fra skole 12:30.)

For vi ville nemlig gerne ind i slikplaneten og købe vores fredagsslik.








 Og så hentede mor os.







Hjemme.





 Jeg havde glædet mig til at se bonderøven, så jeg så bonderøven.
Sammen med prudst.









































 Haha, Alice var vidt også lidt træt.


















Så skulle kattene have mad.



























 Jeg lavede mig lidt the for jeg er meget hæs stadigvæk, og det gør forfærdeligt ondt når jeg synker.

Mig og prudst lavede blog for i går. 





 Efter aftensmaden var der xfactor.













 Og fredagsslik.
















Hvis i læser anne gadegards blog(anne gadegaard er hende der vandt mgp for et par år siden) så vil i kunne de dette indlæg om jeg vil fortælle lidt om...

Jeg er meget forvirret omkring hvad jeg skal mene om det her videoen viser.

Jeg sys det er underligt at se en så flot og veltrænet mave på et lille barn(jeg ved ikke hvor gammel hun er, men jeg vil gætte på 12-14 år)
 På en måde er det fedt at hun er så god kordineret på den måde hun danser og udtrykker sig..ej, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal mene,.. i kan godt høre at jeg er forvirret..

Jeg sys bare i skal se den selv.

Videoen:
https://www.youtube.com/watch?v=aNgjuO80drQ

Anne gadegaards blog:
http://annegadegaard.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar