torsdag den 1. januar 2015

Nytårsaften 2014-Onsdag den 31 december 2014.

'

 Sidste dag i stalden.




 Læste lige lidt avis.

 Så kørte mig og far afsted på arbejde.





Kl 12:00, var der fyraften. 









Jeg fandt ud af at jeg havde arbejdet i 36 timer og 70 minutter. 



 Jeg gik udenfor og ventede på at far hentede mig.








'








 Så tog vi hjem.





 Vi skulle lige hente lidt bordbomber til i aften, henne ved fyrværkeri-stedet,

 Da jeg kom hjem, gik jeg i bad.









 Lavede blog for i går.
 Jeg havde lyst til lidt spejlæg, så det lavede jeg.





 Med noget brød under.






 Jeg fik lagt mit julegaver-indlæg ud.

 Lavet mine negle til i aften.
 Og så lidt youtube.

Min mormor og faster kom.
 Jeg hyggede med prudst.









Mig og Ida gik ud til hestene og hønsene for at sige godt nytåår.. 



























Og gik lidt rundt udenfor. 









 Min mormor havde kage med..jeg siger ikke nej til min mormors kager.




 Fodrede kattene.
 Jeg elsker følelsen af at jeg er ved at få længere hår..det er min drøm..:)






























 Kl 18:00 gik vi ind til min farmor.

Vi har altid holdt nytår inde hos os, indtil min farfar gik bort i 2012, så holder vi det inde hos min farmor.
Vi plejede altid at gå ind og skåle med dem kl 00:00 nemlig.

Men det er blevet sådan at vi holder jul inde ved os, og nytår hos min farmor.

Det er godt hun bor lige ved siden af os.(jeg kan ikke forklare det, men vi har et hus, der er opdelt i 2 dele, min farmor bor  den ene halvdel, og vi bor i den anden.)



 Hvor hyggeligt.

Da jeg blev født boede vi faktisk i denne halvdel af huset, men min farmor og farfar byttede hus med os, da jeg var 9 år..bare lige sådan, skal vi bytte..det kan vi godt, haha:)

Jeg kan godt huske selve flyttedagen..jeg kom gående med en potteplante med en blomst i, og så kan jeg ikke huske så meget mere.

Men det var fordi at vores halvdel af huset var for lille til 5 mennesker, og min farmor og farfars halvdel af huset var for lille til 2 mennesker.
 Jeg kan stadig huske dele af min barndom i denne halvdel, da vi boede her.









 Spiiise!!!!, min farmor laver verdens bedste mad.
Hun er 85, men er stadig aktiv i køkkenet, haven, huset, stalden osv, superwoman :D





 Så skulle vi lige fyre en af de der bordbomber af.
 I min var der en pistol.
 Og en krone.

 Kattene skulle selvfølgelig have lidt rester.
Så blev de glade, det kan i tro.

 Der blev skudt et par bordbomber af og trækbomber af.

Lamperne blev overfyldte af flot pynt.




 Masser af trækbomber.

 Og bordbomber.




Vi ser altid dirch passer.


 Og drak lidt the.
 Og så cirkusrevyen.
 Mig og Ida lå på gulvet under bordet og så det.

Perfekt billede, jeg ved ikke hvem der ser dummest ud, men det er nok mig.Haha:)

Mor, mormor, Ida.
Læg mærke til alle de lækre småkager over det hele, som nærmest fylder hele bordet..det er min farmors bagekunst.

Og de er meget lækre.



 Vi ser altid 90 års fødselsdagen.
 Et glas verdi.

Det smager sygt godt.

 Yayaaaayaya, goooodt nytår.
 Vi er hvert år ude for at se fyrværkeri på vores høj(det er normalt kun mig, Ida, Alice og far der ser på det, for min mor plejer at arbejde til nytår, men det gjorde hun ikke i år, så hun var med for at se på det)
 Når vi står på vores høj, så kan vi se fyrværkeri hele vejen rundt om os, så det er meget fedt.
 Det fyrværkeri som vi havde købt, skulle jo også fyres af, vi havde dog kun købt 6 små.

 Jeg var bestemt ikke begejstret, for jeg sys det er så skræmmende at fyre af, for det her er første gang vi fyrede noget af.

Jeg skreg hver gang vi fyrede en raket af,..heey, jeg var bange.










Så blev det min tur til at skrive en lille opdatering på facebook. 

 Note til mig selv, det her verdi skal jeg huske næste år, det smager himmelsk.






 Hahah, vi gik alle rundt med de der kroner, hele aftenen, her er min mormor igang med at rydde op,:)









Og så sagde vi godnat til farmor og gik ind til os selv.




 Mig, Ida, og Alice har fundet på en ret fint leg med en ballon, den er så sjov, og vi ender i et grineflip næsten hver gang.






 Mig, Ida og Alice spillede ludo.


 Jeg vandt...wuuuhuu, stik den Ida(hun vinder altid.)








 Og så gik vi i seng.

Ret sent:D






Det var en dejlig aften, rigtig hyggelig.

Jeg er glad for at holde det sammen med familien, istedet for at holde det på et eller andet proppet diskotek, hvor man alligevel ikke kan høre hinanden, så hellere holde det sammen med familie eller venner, snakke, spille spil, hygge, og hvad man ellers finder på^^ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar