lørdag den 3. januar 2015

Lidt shopping igen-Lørdag den 3 januar 2014.

 Stod op kl 10:30.





















´Mig, Alice og mor tog til sønderborg.
Ida ville ikke med.


























 Mor og Alice satte mig af ved borgen, og de kørte derefter videre til elgiganten for at bytte nogle høretelefoner Alice havde fået i julegave, som ikke passede i Alices mobil.






 Jeg skulle i glitter og købe nogle øreringe, som var blevet nedsat.













 Jeg kom dog til at gå i vero moda et smut.
De øreringe jeg ville finde, var blevet udsolgt, øv, men så fandt jeg et par andre.

Mor holdt ved netto, og Alice skulle ud og finde et par nye sko, så hun skulle tage bussen hjem.






 Vi tog lige på netto inden vi kørte helt hjem.


 Og så tog vi hjem.











 Ja jeg fik handlet lidt.




 Fastelavnsboller til kaffen.
 Noget thai-ret, til at jeg skulle studere til eksamen i billedkunst.
 Noget sundt musli.
Mit ynglings Yoghurt.
 Cashewnødder.

 Jeg fik købt en cardigan.





Den har fine ærmer. 



Og så kom prudst, haha:) 

 Prisen før var 199,95.





og på sale blev det 99,98. 



En bluse. 











Prisen før var 179,95. 






Ved sale blev det 89,98. 


Jeg var jo også i glitter.





 Jeg fik købt en halskæde.


 Øreringe.





















 En ring.















 Denne halskæde ligner de øreringe jeg kom til sønderborg for at købe, men øreringene var jo udsolgt, så det blev til halskæden.








 Nogle røde øreringe.






















Jeg elsker hendes tunge, der titter frem. 




 Åjrjrhrkfoijdof, da jeg skulle kigge i vores skab efter noget, jeg ikke engang kan huske var, så vælter chokoladesovsen ud af skabet, og ned på gulvet..lort man..










Jeg ville spise min thai-ret med spisepinde.





'















 Ind i mikroovnen.

 I 6 minutter.
 Uhhmm...men den var meget meget stærk, så jeg var ikke så begejstret..jeg hader chilli.

 Så var det tid til at læse lidt til billedkunst-eksamen (ja, jeg ved ikke engang hvornår vi skal op, for læreren har ikke fortalt os det endnu, og han sagde at han ville sige det før jul, og det er ret lang tid siden mester)...Jeg er ikke tilfreds med de manglende informationer, jeg går faktisk og har lidt stress over det...men det var enten den 6,7 eller 8 januar.

Så jeg gik op i vores udlejning.
Jeg ville gerne have haft øvet det på mit værelse, men der er ikke net, så det kunne jeg ikke.

I værelse 2.





















Jeg fik skrevet et par noter.






 Lige en instagram-opdatering.


 Indimellem går man lidt i stå, det kender i nok også selv, så jeg ledte efter en baggrund til min mobil.














 Min baggrund blev denne, da jeg elsker langt hår.

 Og min låseskærm blev denne.
 Se hvor flot med farverne.
 Og så gad jeg altså ikke mere.
 Jeg gik derfor ind i huset igen.

Ida var igang med at lave en af hendes lækre desserter.

 Jeg fodrede kattene.




















Spiste lidt yoghurt, da sulten meldte sig.







 Selvfølgelig var det med hindbær, hvad skulle det ellers være.





Mig og far så en eller anden mærkelig film, der hed airport 73, der handlede om flyvemaskiner. 

 Man kan lige se min fars fødder.











Jeg gik op på mit værelse, for at pakke lidt ud af mine shopping-varer, og rydde lidt mere op på mit værelse. 

 Ida spurte om hun ikke måtte se mine gamle billeder på min gamle computer, jeg fik til min konfirmation i 2009, så der er mange billeder, fra da vi var mindre.

Den har bare et problem, og det er at den er ved at bryde sammen hele tiden, og slukker på de mest mærkeligste tidspunkter.




 Men idag, tændte den dog.

Se den fine baggrund.
 År, det er altid dejligt at se alle de gamle billeder.









Åhh, ja, youcam, det glemmer man ikke lige sådan.



 Aftensmaden var salat, som ikke smagte så godt, da min mor havde taget for meget citron i.
 Og tærte som smagte godt.

 Jeg gik op på mit værelse igen, og fandt en god måde at organisere mine sko på.

 Nu ved jeg bare ikke hvor jeg skal sætte min radio.
 Jeg fandt min gamle lionel richie cd igen.



 Jeg kan huske at jeg elksede at lytte til sang nr 9.
Dancing on the ceiling.



 Vi fik Idas dessert, som smager SÅÅÅÅÅ godt.

 Lavede lidt kakao.

 Og så så hele familien baronessen far benzintanken med dirch passer, den er så god.

 åårh, hvor er det smukt.
Nu er det blog-tid, og så smutter jeg ind og ser barnaby med familien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar