torsdag den 8. januar 2015

Save træ igen-Torsdag den 8 januar 2015.







Yep, dette var så mit billedkunst-projekt til eksamen..ja, jeg maler som en tre-årig...
 Og dette var selvportrættet..











 Far kørte os op til busstoppestedet.








Sønderborg. 









Vi fik fri til normal tid 13:40, efter at vi havde haft biologi og kemi hele dagen.








Jeg skulle lige ind på biblioteket og aflevere et par bøger, jeg havde lånt, til at forberede mig til billedkunst-eksamen.






 Vi mangler rugbrød derhjemme, så det skulle jeg da lige ind og handle.




Og så tog jeg bussen hjem.





 Og gik hjem.

Jeg har bare bare haft en ret dårlig hårdag idag.







 Stribe jo ventede på mig, da jeg kom hjem.











 Det er altid så sjovt at tage et billede på det perfekte tidspunkt.


Mig og min mor tog juletræet udenfor., da det jo ikke er jul eller december mere.
Gid det kunne stå i stuen hele året rundt, for det er sååååå hyggeligt.


 Nu ser det bare mega tomt ud, uden juletræet.
 Det ghost whisperer der var da, lige på det her tidspunkt, det så jeg igår, så det ville jeg ikke se igen.
Det allersidste afsnit(afsnit 107) kommer i morgen, kl 14:35, så det skal jeg nå hjem til...
Men så begynder serien forfra på mandag, og jeg vil jo gerne have alle afsnit med..så mon ikke jeg ser afsnittene igen.
 Jeg vil virkelig gerne have permanent-krøller igen, men det er dyrt, og jeg vil gerne være helt sikker på at jeg vil have det, og at det er det helt rigtige tidspunkt.

Jeg ville sige at mit hår var langt.
 Så det kommer til at koste 600 kr...sidste gang jeg fik det, kostede det 1000 kr, og holdt i 2-3 uger, da det var allerførste gang, jeg fik permanent-krøller, jeg fik det dog lavet i vores egen by.
 Men det billigste frisør jeg kunne finde var salon 5th avenue i sønderborg, så der vil jeg have det lavet, jeg ved bare ikke hvornår.
 Til kaffe havde min far købt fastelavnsboller.
 Jeg lavede en smule kemi-lektier.



 Min mor spurgte om jeg ikke kunne save lidt træ, for vi havde ikke mere træ, så det måtte jeg jo ud og gøre.
 Men først skulle kattene have mad












 Der var jo ikke mere træ.









Min far var ude i værkstedet, for at lave en sele til bilen, den er nemlig gået halv over, og er ret irriterende at spænde.








 Der er den dumme irriterende maskine jo...
Men da jeg kløvede træ, så ordnede far den, sådan at den ikke slukker hele tiden, og nu kan jeg faktisk godt lide den.
 Jeg har jo masser af træ at tage af, fra dengang hvor kløvemaskinen gik i stykker.
 Så var der nok træ igen, til lang tid.
 Aftensmad.
 Tortilla og salat.
 Hahaha, det her er virkelig skørt.

Hahahah, lige nu sidder jeg jo og laver blog, og hver gang min mor kommer forbi, så laver hun grin med at jeg laver blog, fordi hun synes det er åndsvagt, men hun er også gammeldags:-D

Hun siger sådan noget som 20:33, gik jeg på toilettet.
Naaaarj, så skal jeg lige have et billede af aftensmaden,.
Min gamle mor gik lige forbi kl 18.26
osv, på den der mor-stemme...:)

Hahah, det er så sjaaavt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar