mandag den 19. januar 2015

Lorte hoste-Mandag den 19 januar 2015.












The til min hals og irriterende hoste.

Sønderborg.








Og så fik vi fri.
Jeg hader at have hoste, det er det værste ved forkølelse, for det er simpelthen så akavet og sidde og hoste og hoste og hoste, hvor man bare ikkekan styre sin hoste..fuck that..


Da jeg kom uf af skoledøren, sneede det.
Yaaaay, jeg håber så meget at sneen bliver liggende et par dage endnu, for sne, det savner jeg. 


Jeg tog bussen hjem.








Hjemme.

Og hvem kom der.












Jeg lavede mig noget kakao.




Hentede noget træ.
Tændte op i den gamle kakkelovn.

Lige da jeg havde sat mig i sofaen så kom prudst.


Jeg ville nemlig se om mit gamle simsspil stadig virkede.
jeg fik min første computer til min konfirmation i 2009, så den er 6 år gammel, og den er ikke så god mere, så derfor fik jeg den jeg har nu, som jeg laver blog på hver aften.

Men simsspilet fungerer stadig, det er overhovedet ikke langsomt.

Så jeg spillede lige lidt sims 2.






Lad mig præsentere maja og jacob krone.








Jeg skrevlidt snydekoder ned.


Lavede madpakke for i morgen.
Har i nogensinde prøvet at spise en gulerod til en mandel?-det smager mega godt.
Lige da jeg satte stolen hen til køkkenbordet, så hoppede prudst op på stolen, for hun ved hvad det betyder, når jeg sætter stolen derhen.






Hhahah, pålæggen er altid skåret lidt sjovt i min madpakke, for prudst skal jo lige have lidt også.



Kattene skulle også lige have en lille snack til deres aftensmad idag.

Hamburgerryg.
Jeg må ikke stille deres madskåle på bordet mere, for der kommer pletter på bordet.

Så nu er det lidt småt, men det går nok.

Jeg lavede et parisertoats, af et pizza brød.













 Ryddede op i vaskemaskinen.




Tog idrætstøj på.



Ryddede op i køkkenet.




'

Far kørte mig op til bussen. 


I bussen.



Så var zumba færdigt.
Far hentede mig.
Vi så badehotellet.

Jeg tog et dejligt varmt bad.




 Blog-tid.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar