tirsdag den 20. januar 2015

Indkøb med Ida-Tirsdag den 20 januar 2015.
























 Læste lidt avis før vi skulle gå op til bussen.
 Ej, der er så mange mærkelige navne i verden.

Her kan du lege lidt med navne.
http://ast.dk/born-familie/navne/navnelister/godkendte-fornavne





 Sønderborg.









 Efter dansk og geografi havde vi fri.
 Jeg ville lige ind og købe ind på borgen, og det var der omkring 13:50-tiden..Ida fik fri på det tidspunk, så jeg ville spørge om hun ville med mig på indkøb.

Hun skrev at hun var i biografen...så der gik jeg selvfølgelig helt ned til...det viste sig at være en skrivefejl, for hun var på biblioteket...dem der kender sønderborg ved at biografen ligger i den ene ende af gågaden og biblioteket ligger i den anden ende af gågaden, så jeg var lidt pissed.

Nå, så måtte jeg jo gå hele vejen hen til biblioteket.





 Og da jeg så fandt Ida gi vi hen og ventede på bussen, hun ville ikke med ud og handle..så vi tog bare hjem.
 Inde i bussen.


 Vi gik ind på vores bys brugs i stedet for.


Mad-haul. 



 Flere hostebom til mig.
















Yaaay, kinder egg surprice..Hahah, jeg blev inspireret af denne video, den er SSÅåååå nuttet.

https://www.youtube.com/watch?v=MLrxRUH3nCg 



 I den første var der en bil.


 Jeg tændte op i kakkelovnen.
 Fodrede kattene.
 Så youtube.



Gik i gang med lidt lektier om organisk kemi. 





 Søgte informationer på computeren.
 Læste på ipaden.
 Nu er det blog-tid, og så er der snart årgang 0.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar