mandag den 26. januar 2015

Prudst din sniger-Mandag den 26 januar 2015.



















Sønderborg. 











 Idræt i første time, hvor vi skulle spille basketball.










Fri til normal tid efter matematik.




 Det regnede lidt.











Tog bussen hjem.












 Hjemme.
 Vores snemand er væltet, og sneen er smeltet bort.


 Alice bliver hjemme til på onsdag da hun også er blevet forkølet.
Alice så friends.

 Yaaay, der var flere boller tilbage.
 Ristede mig en.



 Jeg skulle lige op i vores udlejning og lede efter prudst, for når vi ikke kan finde hende,  så ved vi at hun sidder oppe i udlejningen og sover, selvom hun ikke må.












Ja, selvfølgelig sad hun i nr 2. 


 Og gloede på mig.

 Vinduet stod jo åbent, så der kravler hun ind ad.
 Godmorgen så strækker vi os.






 Hun havde efterladt beskidte poter i vindueskarmen.
 Det skulle vaskes væk.



  






 Vi har fået en ny gæstebog, da den gamle er fyldt op.






Lavede noget the.


 Og gik igang med geografi-rapport, og blev også færdig med den.










 Denne her side er genial hvis du mangler musik til en aktivitet.

 Der er til enhver smag.



 Jeg fik afleveret min geografi-rapport.




 Tid til at fodre kattene.


Jeg fik idrætstøj på.







 Smurte madpakke.
 Min far kørte mig op til bussen.





 Stod af bussen og gik hen til skolen, hvor vi laver zumba.

 Ventede på at vi startede.




























Zumba var færdigt. 



Far hentede mig. 

 Nu er der blog.
 Farsidder og ser en eller anden tysk film.
Prudst sidder og snorker på mit skød.

Nu vil jeg have mig et bad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar