tirsdag den 27. januar 2015

Alene hjemme-Tirsdag den 27 januar 2015.





 Årh, igår aftes, da jeg havde været i bad efter zumba, så sad jjeg lidt på instagram, og søgte på kongeådalens efterskole, hvor jeg gik i 2 år. 2011,2012,2013.

Det fik mig til at savne efterskolen totalt meget! ;/<3
Savner oplevelserne og menneskerne...








 Næste morgen.























 Sønderborg.




Hahaha, vi danser til denne her sang til zumba, så hver gang den kommer på spotify, kan jeg ikke lade være med at se trinnene for mig, eller være lige ved at danse den. 
















 Fri 13:40, og jeg tog bussen hjem.


































 Hjemme.
 Jeg har faktisk overhovedet ikke spist noget idag i skolen, for jeg har ikke haft tid, så jeg spiste den da jeg kom hjem.

 Ida stod og bagte franskbrød.
 Alice samler på specielle mønster, så hun fpr altid mønterne af mig, hun skal dog give mig en ikke-speciel mønt tilbage igen.
Denne her var bare ret smuk.








Jeg satte mig udenfor og snakkede lidt med Harald.








 Og så løb og gik jeg en tur.






Pinkey stod bare og gloede ekstremt underligt på mig, da jeg gik forbi. 






























 Jeg var lige inde på brugsen, for Ida og Alice er afhængig af mælkesnitter, så de bad mig om at købe nogle til dem.

 Og min goodiebox skulle da også lige med hjem.
 Jeg fik købt 2 pakker mælkesnitter, så 10 i alt.
 Og så gik jeg hjem.








 Yaaay, jeg elsker når denne sag kommer, så skråler jeg bare højt med på den, den er genialt god.

 Hjemme..
Vores snemand har det ikke så godt, synd for den :)




 Idas lækre franskbrød.

 Harald er en lækker fyr.
 Perfekt tidspunkt, for det ernemlig tidspunktet for at kattene skal have mad.

 Det var kun Minnie der var kommet, så jeg skulle ud og lede efter Harald og Stribe.








Der var de. 











Giga blad.




 EEEj, hvor smart.




 Jeg planlagde lidt i min kalender.

 Jeg plejer altid at have et billede i min kalender, af mine familiemedlemmer, på de dage de har fødselsdag.
Dette er min oldemor Frida ed mig på armen.

Hun er her desværre ikke mere, men hun var et fantastisk menneske.
Hun gik bort i 2008, da jeg var ca 14 år.

 Min far er jo landmand, og er meldt ind i ewers foderstofsfirma, så han får altid en hulens masse gratis kalendere, så det er dejligt at man kan få en kalender af ham, for jeg elsker at planlæge ting, jeg kan ikke leve uden en kalender.
 Og så var jeg alene hjemme.
Min far skulle til gymnastik.
Mor skulle med Alice ud til en skole, hun måske skal gå på næste år, så der skulle de til noget intro.
Ida skulle til guitar.
Jeg skulle bare være hjemme.
 Sikke roligt de blev, det var egentlig meget dejligt, men det blev nu alt for stille, når man ikke er vant til at være alene hjemme så tit.











Jeg så youtube. 




 Prudst er såå søøød.<3.









 You gotta update instagram girl-.
 Så var der årgang 0.

 Prudst slappede bare max af.

 Kakao.

















Og så var jeg ikke alene hjemme mere, da Ida og far kom hjem.
En halv time efter kom Alice og mor hjem.




 Årh, hun er så sød, når hun ligger der og slapper af.


 Hahah, lige der havde hun faktisk det ene øje åbnet..jeg tror bare hun tænkte"årh, nej, nu tager hun flere billeder af mig, den paparazzi"

Idag havde jeg faktisk ikke et eneste hosteanfald i bussen..DEJLIGT..der er ikke noget pinligere end at have hosteanfald, i en bus, og man kan bare ikke komme ud, man kan bare sidde og hoste, og blive mere og mere flov.
Jeg får næsten hver dag hoste i timerne, så jeg bliver nødt til at gå ud og hoste færdig på toilettet..mega distraherende, for man  mister noget viden i timerne...

Jeg glæder mig så meget til at hosten er væk.
Nu vil jeg smøre madpakke, og så på hovedet i seng. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar