onsdag den 14. januar 2015

næsten rask-Onsdag den 14 januar 2015.



 Jeg havde det lidt bedre da jeg stod op her til morgen kl 06:00, men jeg var stadig ikke helt rask.

Så jeg meldte mig syg igen.

Vi skulle dog kun have engelsk fra 08:00 til 10:30, meeeen det ville min hovedpine og hals nok ikke kunne holde ud.

Prudst kender sin plads.


 Jeg lå lidt og kiggede på instagram.

























 Og så lidt youtube.
 Lidt tid efter så jeg en film vi skulle se i engelsk, men jeg havde eksamen den dag vi skulle se den, så det fik jeg ikke nået.

 Filmen hedder fish tank.






 Jeg har endelig fået sulten igen, så jeg lavede mig lidt flute.


































 Da Ida kom hjem fra skole, synes hun at det var mega sødt at prudst lå næsten i hovedet på mig, så hun tog et billede.





På et tidspunkt bestemte jeg mig for at nu ville jeg ikke lægge på sofaen mere, så jeg stod op, og prudst lignede en groggy og pjusket ged, haha :D





Jeg tog mig et bad.


 Hahah, jeg ser bare super glad ud..men min hovedpine er ret dræbende.

 Jeg satte mig hen i stolen for at se sporløs.


 Kakao.

 Mor lavede en portion flute mere.




Jeg tror godt at jeg kan komme i skole i morgen igen, måske skal jeg lige have et par panodiler med, for med en hovedpine, kan man ikke klare en lang skoledag..
Jeg er faktisk lidt imod panodiler, fordi at der er et såkaldt skadeligt stof i panodiler(selvfølgelig kun hvis man spiser panodiler tit ik)
Men jeg tror på at man godt kan helbrede sig selv, med naturens gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar