torsdag den 1. januar 2015

Meget Forædt-Torsdag den 1 januar 2015.

 Stod op ved 10:00-tiden.













Og gik ind til farmor, hvor vi fik søndags morgenbord.




Der var stadig meget konfekt fra igår af. 




Hvert år, hænger denne smukke pynteting i loftet, jeg elsker den.


 Jeg spiste næsten alle pebernødder og chokoladerne.
 Vi fik lidt the.

 Ryddede lidt op, far igår af.

 Der er stadig meget pynt over det hele, men det er jo så hyggeligt.



 Ja, jeg har et klistermærke i mit hovede.

 Alice lagde sig til at sove på sofaen, så jeg tillod mig og pynte hende lidt.






 Da vi var færdige med at rydde lidt op, pyntede jeg vores juletræ med alt det der pynte-stads.

Vores farmor skulle over og besøge hendes bror, så vi kunne ikke være inde ved hende i så lang tid.









Dejligt varmt.


 ig og Ida gik ud til hestene og hønsene for at sige hej til dem.



















 Jeg vaskede lidt tøj.








 Vi har jo fået en ny brændekløver her for 2 dage siden.

Så den ville jeg lige prøve af.



Vi har jo ikke haft så meget træ, siden den anden kløvemaskine gik i stykker.


 Men hold da k..ft, den maskine gør mig hidsig, for den er simpethen lort, efter min mening..

Man skal hele tiden tænde og slukke den, når man har puttet et stykke træ ind i den,..det gider jeg simpelthen ikke..irriterende bras.
 Bare man kommer til at røre håndtaget bare lidt, så stopper den, fordi at sikkerheden åbenbart er så god på den.



 Jeg vil hellere kløve det med en økse...

 Men jeg fik da lavet lidt..



 Årh, jeg elsker mine skiftende baggrunde på min computer, det er så eventyrligt.







Jeg lavede blog for igår. 

 Imens jeg spiste kage fra min mormor, lækkert.
 Jeg elsker at gå ud o vores udlejning og bare stå og læse det hvad gæsterne har skrevet i vores gæstebog.
Der er både tyskere, englændere, russere, svenskere, nordmænd, asiatiske osv, det er så spændende.













 Jeg elsker når der er børn der har tegnet en fiin tegning, denne her er så sød.
 Engang for ca 3 år siden var der en pige der havde omdøbt vores katte, hahah:D

Den tekst glemmer jeg aldrig, hun var såå cute :)
 Jeg gik over i nummer 21 og hang vasketøj op.




Stadig et hav af klistermærker i hovedet.




 Jeg sad og kiggede lidt på nogle nytårs-indlæg jeg engang havde lavet.
 Det her var sidste nytårsaften.

 Det her billede..omg..Hahaa^^

 Og så fandt jeg et par mega nuttede billeder jeg engang tog med minnie-piigen.
 Der var sommer.
 Og da Ida havde lang hår,woooow;)

 Hahaha, jeg elsker dengang jeg lavede videoer, i en kort periode.

Jeg ville gerne gøre det igen, men mit computerkamera virker bare ikke mere..




 Hahaha, og dengang jeg havde en mega dårlig dag, hvor var jeg irritabel..
 Jeg er meget imponeret over disse billeder jeg engang tog, dem havde jeg faktisk næsten helt glemt.




 Årh, det her, det fik mig til at savne lille pjevs:(..hun var en fantastisk lille (s)kat:-D

Jeg savner den lille skid<3

 Årrh, stribe-pigen.
 Uh, jaaa, den kage her, I have to bake it again.
 Hvor var jeg lille, jeg sys jeg er vokset i løbet af et år.












 Hahahaha, omg..i den her video er jeg bare sååååå solbrændt, jeg må le,,det er hilarious.


 Man kunne virkelig se hvor stærk jeg var, fordi jeg arbejdede i så mange timer hver dag.

Man kunne se jeg havde fået mange muskler, ved hårdt arbejde.

Nu går jeg bare i skole, men jeg vil rigtig gerne trænes op igen. 

 Når jeg  ser denne her video, så ser jeg bare så tynd ud..er det bare mig eller?.











 Nå, de kære elefanter(katte, jeg sys bare ordet lå ret godt.) skal jo også have mad.













 Maden far i går blev varmet.




 Jeg gik op på mit værelse, for at sætte mine julegaver på plads.

Vi(mig, Ida og Alice) sov forresten på mit værelse i nat, for at indvie det, jeg havde bare ikke mere plads på min mobil til at tage et billede af begivenheden.









 Ida sad bare og spillede guitar.



 Der kom nyt betræk på en af de puder jeg fik i julegave.

 Ja, jeg ved godt der ligger en bamse i en 20-årigs seng...


Men jeg kan IKKE skille mig af med min bamse, som jeg har haft siden jeg var 9 år, og den betyder enormt meget for mig.

Den har været med alle steder, på cykeltur, på mcdonalds, på ferier osv, ALLE steder.

 Først navngav jeg hende for natasja crone, fordi jeg sys hun var så sej dengang, da jeg var 9 år, jeg elskede at se hende i tv-avisen, jeg ved ikke hvorfor.


Senere kaldte jeg hende for svane, og det hedder hun også den dag idag.

Hun er min baby..:)


 Jeg har endda syet den 2-3 gange, da der var gået hul på den, under armen.

 Så var der aftensmad.
 Og det der verdi.










Jeg fik helt vildt ondt i maven, sådan virkelig ulideligt, for jeg havde ædt for meget, jeg tror aldrig jeg har haft den følelse før..det var ikke rart..jeg spiser aldrig for meget igen, det kunne min lille mave ikke holde til.

Jeg følte at det sad i min hals, og prøvede på at eksplodere.












Nu går det heldigvis bedre..:)

Der kom en dansk film der hed jagten, med mads mikkelsen(host host, klammo host host)..

JEG HADER MADS MIKKELSEN!, han er en idiot, efter mit hovede.

AD, FØJ FOR SATAN!...

Nå, men der er andre der godt kan lide ham, godt for jer....
Jeg skulle bare ikke se den, så derfor skriver jeg blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar