mandag den 8. december 2014

Vikar i zumba-Mandag den 8 december 2014.




Mig og Ida er jo begyndt at gå tidligere i seng,så jeg følte mig helt frisk da jeg stod op..
Faktisk så vækkede ida mig og sagde"Mai-Britt, du snakker altså i søvne"..så jeg havde sagt"sådan deeer" , i søvne.

Jeg kunne faktisk godt huske at jeg sagde det i søvne..Jeg drømte nemlig at jeg sad ude i køkkenet og minfarvar ude på badeværelset, og så spurgte han mig om jeg havde husket at stille mit ur til kl 06:00, og så sagde jeg "ja, sådan deeer."













Jeg fik læst avis.


OMG!!!!, i pusserne fik vi dette lys..jeg har ledt efter det SÅÅÅÅ længe,omg, jeg var såå glad for det..










Det dufter VIIILDT godt.
Jeg tændte det og det duftede så godt.
Det skiftede farve, det var så flot.














Ida har jo SRP opgave, så hun skal ikke i skole i de her 2 uger, så jeg skal selv gå op til bussen i mørke, hver dag..




Sønderborg. 










Idræt i første time.








Det regnede lidt, da jeg havde fået fri.

Jeg skulle lige ind og handle lidt.
































Og så tog jeg hjem.














Jeg ventede på bussen.











Og gik hjem.



















Jeg blev så frygtelig træt af at der lå det der plastic ude i grøften, så jeg samlede det simpelthen op, og tog det med hjem.














Indkøbene.






















Ghost whisperer.






Jeg spiste jordbær.
Og vindruer.
Jeg lavede en smoothie.

Hun er overalt.







Jeg kan jo ikke nå at se julekalenderen i aften, når jeg skal til zumba, så jeg fik set det på dr.dk.

Smurte madpakke, imens prudst forventede lidt pålæg der faldt af til hende..
hun fik dog også lidt.










Her til morges fik jeg båret tørrestativet ind i værelse nummer 21, så der skulle jeg ind og hente det tørre tøj.


Og det skalbare smidespå gulvet i køkkenet.

Og så var det hvide tøj blevet vasket.








 Det skulle  op og hænge til tørre.







Kattene skulle fodres.





Jeg gik op på mit værelse, og fortsatte lidt.


















Jeg fik da sat lidt på plads.





Klædte om til zumba.



Mor kørte mig op til bussen.



















Og så ventede jeg på bussen. 






Og så var det slut.

Mig og min veninde var lige i fakta før zumba, og jeg fik for første gang i 4 år en ENERGIDRIK!, seeejt..

Vi havde en vikar til zumba idag, han var virkelig en fiks lille fyr..det er underligt at der pludselig er en anden til at undervise os, når man er vant til et fast program..men det var virkelig sjovt.










Da min far hentede mig, tog vi også lige i fakta, da min far skulle handle lidt..
Ham der sad i kassen var kind a cute... så det var lidt underligt at skulle derind igen..han havde det sødeste smil ever!!!


Da jeg kom hjem, var lille kælepotten Harald der. 




'




'















Her er vidunderet..jeg drikker ikke særlig tit cola eller energidrikke, for jeg ved hvor usundt det er, men det er også 4 år siden, så nu skulle det være igen.


Men der er gode minder i denne her cola cult, hvis i har fulgt med i min blog da jeg gik på efterskole.

Jge skal jo passe på at jeg ikke bliver for tyk, haha.







Prudst ligger inde i stuen, på min computer.













Så gik jeg i bad, med musik.












Jeg kan ikke se sporløs, når jeg er til zumba, så det så jeg på dr.dk, imens eg lavede blog..det kaldes multitasking. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar